Praėjusiais metais pristatydamas antrosios kartos X2, BMW padarė šį krosoverio ir kupė junginį gerokai didesnį nei jo pirmtakas. Tai kai kuriuos iš mūsų privertė susimąstyti, ar X4 turi ateitį vis labiau perpildytoje kompanijos gamoje. Dabar žinome atsakymą – jis išnyksta. Kompanijos atstovai mūsų kolegoms iš „Motor1“ Italijoje pranešė, kad „Mercedes GLC Coupe“ konkurentas nesulauks dar vienos kartos.
BMW aiškina, kad dabar, kai X2 jau užaugo, X4 modelio gamoje nebėra vietos. Kainų skirtumas tarp šių dviejų modelių gerokai sumažėjo, todėl nėra prasmės juos abu palikti gamoje. Tiems, kuriems reikia didesnio, prabangesnio kupė visureigio, gali pereiti prie didžiulio X6.
Jei po to, kai X4 išnyks, jums prireiktų ko nors tarpinio, Vokietijos prabangos prekės ženklas teigia, kad naujasis X3 patenkins šį poreikį. Skirtingai nei X2 su priekiniais ratais varoma platforma ir keturių cilindrų varikliais, 2023 m. geriausiai parduodamo BMW produkto pagrindą ir toliau sudaro RWD pagrindas ir šešių cilindrų variklis naujajame M50.
BMW nenurodo, kada ketina nutraukti X4 gamybą. Kadangi atnaujinto X3 pristatymas prasideda šių metų pabaigoje, logika sako, kad kupė stiliaus išvestinis modelis ilgai neužsibus. Mažai tikėtina, kad modelis gyvuos ilgiau nei iki 2025 m. X2 nėra tikras pakaitalas, tačiau šioje nišoje besirenkantys klientai tikrai negali daryti skirtumo tarp priekinių ir galinių varomųjų ratų. Girdėti naujienų apie tai, kad visureigis gauna tariamą kirvį, nesame įpratę, tačiau, tiesą sakant, nesame liūdni, kad jis išnyksta.
Nors X4 su vidaus degimo varikliais jau baigiamas gaminti, gali būti, kad atsiras netiesioginis įpėdinis. „BMWBLOG“ praneša, kad visiškai elektrinis iX4 turėtų pasirodyti apie 2027 m. ant „Neue Klasse“ platformos. Miunchene įsikūrusi markė yra sakiusi, kad iki 2028 m. pristatys bent šešis elektromobilius ant naujojo specialaus pagrindo. iX4 gali būti vienas iš jų, greta jau patvirtinto 2025 m. pasirodysiančio iX3 krosoverio ir 2026 m. pasirodysiančio i3 sedano.