Gamintojas patvirtino, kad „Audi“ nebepuoš savo benzininių, dyzelinių ir hibridinių automobilių įmantriais netikrais išmetimo vamzdžiais. Šis žingsnis žengtas po gausių klientų atsiliepimų, kai būsimieji savininkai suraukė nosį dėl dabartinės tendencijos naudoti išmetimo vamzdžių apdailas, kurios dažnai yra galinio buferio dalis ir nėra sujungtos su tikrąja išmetimo sistema.
„Auto Express“ kalbėdamas apie naujausių benzininių „Audi A5“ ir S5 modelių pristatymą, markės atstovas spaudai sakė: „Visi PPC (Premium Platform Combustion) automobiliai turės tikrus „karštus“ išmetimo vamzdžius, funkcinius išmetimo vamzdžius“.
Keli dabartiniai „Audi“ modeliai, taip pat keletas konkuruojančių gamintojų modelių neseniai paslėpė išmetimo antgalius po buferiu. Tai daugiausia susiję su dizaino sudėtingumu ir saugumo problemomis, kylančiomis dėl karšto metalinio vamzdžio, esančio taip arti plastikinių apdailos detalių, tačiau ši tendencija turi ir finansinių bei estetinių priežasčių.
Tačiau tendencija išmetimo vamzdžius perkelti po automobiliu ir ant buferių pritvirtinti į išmetimo vamzdžius panašias apdailos detales sulaukė beveik visuotinės paniekos. „Audi“ daro pakeitimus dėl „klientų atsiliepimų“, sakė mums atstovas spaudai. „Tai susiję su dizainu“.
Nors nėra patvirtinta, kad naujoji „Audi“ „karšto išmetimo vamzdžio“ dizaino politika bus taikoma mažesniuose, MQB pagrindu pagamintuose gamintojo modeliuose, tačiau visi didesni PPC platformos „Audi“ nuo šiol turės funkcinius išmetimo antgalius. Tai prasideda nuo A5 ir, tikėtina, apims būsimus Q5, A7 ir Q7 modelius, taip pat bet kurį būsimą A8 įpėdinį, kuris greičiausiai bus žymimas A9 ženklu.
Panašiai ir sprendimas pašalinti netikrus vamzdžius iš benzininių modelių reiškia, kad „Audi“ elektromobilių galinė dalis bus švaresnė, be degalų variklį imituojančių vizualinių triukų. Tai jau taikoma Q4, Q6 ir Q8 e-tron modeliams, ir tikimasi, kad tai bus taikoma ir netrukus pasirodysiančiam A6 e-tron modeliui.