• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 7 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Diskusijos dėl dyzelino: Briuselis Wissing laišką vadina klaidinančiu

pagal Andžej Biaigo
2024.08.05, 10:11
Naujienos
A A
0
bmw m57 dyzelinis variklis 30d

BMW M57 dyzelinis variklis, populiarusis 30d. BMW nuotrauka.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Ar milijonams dyzelinių automobilių gresia pavojus, kad jie bus išimti iš eksploatacijos? Transporto ministras Volkeris Wissingas šį susirūpinimą išreiškė laiške ES Komisijai. Komisija dabar pateikė atsakymą.

ES Komisija nenori atgaline data keisti taisyklių dėl automobilių išmetamųjų teršalų ribinių verčių laikymosi, nes dėl to gali tekti atsisakyti milijonų dyzelinių transporto priemonių. ES vidaus rinkos komisaro Thierry Bretono laiške federaliniam transporto ministrui Volkeriui Wissingui (FDP) teigiama, kad Briuselio institucija neketina daryti pakeitimų atgaline data.

Komisija taip pat nenori imtis jokių priemonių, kurios „kaip nors pakenktų sąžiningai automobilius įsigijusiems piliečiams“. Taip pat buvo pabrėžta, kad automobilių gamintojai neturėtų būti apkrauti papildomomis administracinėmis išlaidomis.

ESTT nagrinėjama byla dėl išmetamųjų teršalų standartų

FDP politikas Wissing anksčiau įspėjo ES Komisiją dėl milijonų dyzelinių transporto priemonių uždarymo ir atvirame laiške Komisijos pirmininkei Ursulai von der Leyen pareikalavo paaiškinimų.

Diskusijos pagrindas – Europos Teisingumo Teisme (ETT) nagrinėjama byla. Pagrindinė problema – išmetamųjų teršalų standartų laikymasis, t. y. dyzelinių transporto priemonių išmetamų teršalų ribinės vertės.

Federalinė transporto ministerija pranešė, kad ES Komisijos nario laiškas neišsklaidė ministro nuogąstavimų. Komisija pabrėžė, kad ji neplanuoja jokių atgalinio veikimo priemonių prieš automobilių gamintojus ir piliečius. Tačiau ne tai buvo esmė.

Šį sprendimą priims ne Komisija, o ESTT, pabrėžė atstovė spaudai. „Dėl šios priežasties dabar svarbu, kaip pasiūlė federalinis ministras Wissing, paaiškinti Europos taisykles.“ Wissingas jau kreipėsi į savo kolegas iš ES.

Dyzelinių variklių procedūra

Pagal ES teisės aktus tam tikromis sąlygomis (vadinamasis NEDC testas) turi būti laikomasi teršalų verčių. Tai vyksta bandymų centruose. Dėl dyzelinių variklių skandalo taip pat buvo sukurti išmetamųjų teršalų bandymai realiomis važiavimo sąlygomis (RDE). Tokia procedūra dabar taikoma ir tvirtinant naujus „Euro 6d temp“ standarto transporto priemonių tipus.

Komisijos teigimu, ESTT ankstesniame sprendime jau buvo nusprendęs, kad išmetamųjų teršalų kiekio bandymai nebegali apsiriboti laboratoriniais bandymais. Tačiau senesni „Euro 5“ ir „Euro 6“ dyzeliniai varikliai yra patvirtinti pagal NEDC ir neatitinka RDE gairių.

Skaitykite  BMW M grįžta su ribota serija – ką žinome iki šiol?

Wissing: „Milijonams transporto priemonių“ iškilo grėsmė

Pasak Wissing, ES Komisija teisminio proceso metu laikėsi nuomonės, kad teršalų ribinės vertės taikomos kiekvienoje vairavimo situacijoje. Tai reikštų, kad ribinių verčių reikėtų laikytis ir važiuojant į kalną su pilna apkrova, pavyzdžiui, kai visiškai pakrautas automobilis važiuoja į kalną ir išmeta palyginti daugiau teršalų.

Pasak Wissing, atsižvelgiant į dabartinę technologijų būklę, tai neįmanoma. Būtų suabejota visais „Euro 5“ patvirtinimais. Neatmetama galimybė, kad tai turės pasekmių ir „Euro 6“ išmetamųjų teršalų standartą atitinkančioms transporto priemonėms. „Milijonams transporto priemonių gresia būti išbrauktoms iš eksploatacijos“, – laiške teigė Wissing.

ES Komisijos narys Bretonas: „Klaidinančios prielaidos“

Atsakomajame laiške, kurį Komisijos pirmininkė L. von der Leyen jo paprašė parašyti, Bretonas Wissing prielaidą pavadino „klaidinančia“. Komisija tik nustatė, „kad automobilių išmetamų teršalų kiekio ribinių verčių turi būti laikomasi įprastomis naudojimo sąlygomis“, pridūrė atstovas spaudai.

Tai nereiškia, kad kiekvienoje vairavimo situacijoje. Institucija taip pat niekada nekeitė savo pozicijos šiuo klausimu. J. Bretonas rašė: „Neapsispręsdama dėl vykstančio teisminio proceso baigties, Komisija ir toliau skatins sprendimus, kuriais skatinamas švarus ir sveikas oras, taip pat skatins nuspėjamą ir įgyvendinamą reguliavimo sistemą.“

Jokių pakeitimų atgaline data

Komisijos teigimu, nutarimai taikomi transporto priemonėms, kurios buvo pateiktos rinkai prieš įsigaliojant dabartinėms bandymų procedūroms, t. y. 2011-2018 m.

ADAC pabrėžė, kad minėtos transporto priemonės buvo tinkamai įregistruotos. „ADAC teisininkų nuomone, vėlesni transporto priemonės tipo patvirtinimo matavimo procedūros pakeitimai negali būti taikomi atgaline data.“ Atsižvelgiant į tai, draudimas eksploatuoti yra „absurdiškas“.

Vokietijos automobilių pramonės asociacijos (VDA) prezidentė Hildegard Müller taip pat pabrėžė: „Naujų procedūrų ir standartų taikymas atgaline data bet kokiu atveju pažeistų ES ir Vokietijos konstitucinėje teisėje įtvirtintą atgalinio veikimo draudimo principą ir teisinės valstybės principą.“ dpa/hev.

Žymos: co2dyzeliniai automobiliaivokietija
Dalintis106DalintisSiųstiDalintis18

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.