Kovas buvo pirmasis 2024 m. mėnuo, per kurį Europos automobilių pardavimai užgniaužė kvapą. Tam daugiausia įtakos turėjo Velykų šventės.
Vairuotojai vis dažniau renkasi hibridinius automobilius: iki 2023 m. kovo mėn. jų rinkos dalis išaugo iki 29 proc. (nuo 24,4 proc.). Klasikiniai benzininiai ir dyzeliniai automobiliai iš viso užima 47,8 proc. rinkos (praėjusiais metais – 51,8 proc.). Elektromobiliams taip pat sekėsi šiek tiek prasčiau: jie sudarė 13 proc. įregistruotų transporto priemonių, o prieš metus – beveik 14 proc.
Pastaruoju atveju rinkos reaguoja skirtingai: Belgijoje kovo mėn. registravimas padidėjo 23,8 proc., o Vokietijoje užfiksuotas 28,9 proc. nuosmukis, kuriam neabejotinai turėjo įtakos subsidijų panaikinimas.
Kita vertus, hibridinių automobilių pardavimas visoje Europoje išaugo 12,6 proc., nepaisant pirmojo šių metų sulėtėjimo. Tačiau tai netaikoma iš tinklo įkraunamoms transporto priemonėms, nes jos sudaro apie 7 proc. naujų transporto priemonių rinkos.
Kita vertus, dyzelinių transporto priemonių eksploatacinės savybės yra įdomios. 18,5 proc. sumažėjimą lėmė maždaug 30 proc. mažesnis registravimas Prancūzijoje, Ispanijoje ir Italijoje. Tačiau vokiečiai vis dar mėgsta dyzelinius automobilius – jų sumažėjo vos 0,5 proc. ir tai reiškia, kad jie sudaro 14,4 proc. visos Europos rinkos.