Tai tiesiog ironiška. Šiemet sukanka 65 metai, kai „Bentley“ gamoje debiutavo V8 variklis. Ir būtent dabar naujausios kartos šis agregatas dingsta iš markės trijų modelių gamos Europoje, Jungtinėje Karalystėje ir Artimuosiuose Rytuose. Kodėl?
V8 yra vienas garsiausių variklių konfigūracijų „Bentley“ istorijoje. Pirmą kartą jis pasirodė prieš 65 metus, 1959 m., S2 limuzine. Gaminamas 1959-1962 m., šis modelis gavo net 6230 cm3 darbinio tūrio agregatą, išvystantį 180 AG. Buvo pagaminti tik 1922 „Bentley S2“, dar 388 – „Continental“ versija. Naujausios kartos „Bentley V8“ pasirodė 2012 m. Ir jis kaip tik dingo iš net trijų modelių gamos Europoje, Jungtinėje Karalystėje ir Artimuosiuose Rytuose.
Šis variklis yra 4 litrų darbo tūrio turbokompresorinis agregatas, išvystantis 550 AG, kuris jau esant 2 000 aps/min generuoja didžiausią 770 Nm sukimo momentą. Europoje, Jungtinėje Karalystėje ir Artimuosiuose Rytuose „Bentley“ ką tik baigė priimti užsakymus šiai variklio versijai trims modeliams:
- „Bentley Continental GT“ (kupė),
- „Bentley Continental GTC“ (kabrioletas),
- „Bentley Flying Spur“ (sedanas).
Jų gamyba netrukus baigsis, o paskutiniai vienetai pirkėjus pasieks 2024 m. birželį. Tačiau kai kurie prabangaus britų gamintojo dileriai vis dar gali pasiūlyti naujų automobilių. Keturių litrų V8 išliks tik „Bentley Bentayga“ visureigių gamoje. Kodėl priimtas toks sprendimas?
„Bentley“ atsisako V8 variklių iš savo trijų modelių gamos Europoje. Kodėl?
Taip siekiama sumažinti vidutinį išmetamo anglies dioksido kiekį. Įgyvendindama šią strategiją, bendrovė siekia, kad kiekviename modelių gamoje būtų hibridinė versija.
Iki šiol iš viso pagaminta daugiau kaip 53 000 „Bentley Continental GT“, „Continental GTC“ ir „Flying Spur V8“ versijų. Žinoma, visos jos buvo pagamintos rankomis.