2024 m. pabaigoje prieštaringai vertinamas „Jaguar“ prekės ženklo keitimas sukėlė viešąją nuomonę, daugelis kritikavo naujus automobilių gamintojo logotipus ir dizaino kalbą. Tačiau nutekinta informacija atskleidė, kad ginčai išsiplėtė ir įmonės viduje – pokyčiams prieštaravo pati „Jaguar“ dizaino komanda.
Remiantis nutekintu laišku, kurį gavo „Autocar India“, „Jaguar“ dizaineriai išreiškė nusivylimą dėl to, kad už prekės ženklo keitimą atsakingai išorės agentūrai „Accenture Interactive“ buvo pavesta atlikti prekės ženklo keitimą. Dizaineriai teigė, kad naujasis logotipas buvo pernelyg „suapvalintas ir žaismingas“ ir neatitiko „Jaguar“ prabangaus prekės ženklo įvaizdžio ar jo pasakojimo apie tai, kad jis yra „Nieko kopija“.
Dizainerių rūpesčiai
Laiške, kurį, kaip pranešama, pasirašė 30 „Jaguar“ dizainerių komandos narių, išdėstyta keletas pagrindinių nusiskundimų:
- Atitrūkimas nuo „Jaguar“ palikimo: Dizaineriai manė, kad naujasis prekės ženklas nesusijęs su „Jaguar“ kultinių gaminių vizualiniu identitetu.
- Išskirtinumo trūkumas: Jų teigimu, logotipas buvo panašus į kitų prekės ženklų logotipus ir jam trūko autentiškumo, kuriuo garsėja „Jaguar“.
- Nusivylimas dėl užsakomųjų paslaugų: Daugelis buvo nusivylę, kad projektas nebuvo vykdomas įmonės viduje, ir manė, kad tai buvo praleista proga išlikti ištikimiems įmonės etosui.
Dizainerių komanda taip pat pabrėžė, kad ankstesnės jų bendros pastangos buvo pagrįstos prasme ir tikslu, o tai kontrastavo su išoriškai sukurtu prekės ženklu.
„Jaguar“ atsakas
Oficialiame „Jaguar“ pareiškime šiuo klausimu nebuvo tiesiogiai kalbama apie nutekintą laišką ar vidinius nesutarimus. Vietoj to, jis apibūdino prekės ženklo keitimo procesą kaip natūralią evoliuciją, susijusią su kūrybinėmis diskusijomis ir diskusijomis, skirtomis idėjoms tobulinti. Automobilių gamintojas šią situaciją apibūdino kaip žingsnį savo transformacijos kelyje link šiuolaikinės prabangos.