Vienintelis furgonas, jau tapęs automobilių ikona, prieš pristatymą atveria savo naujausio įkūnijimo duris, kad galėtume pažvelgti į jo vidų. Štai kaip atrodys naujojo „Volkswagen Transporter T7“ salonas.
Šio modelio dizaineriai daugiausia dėmesio skyrė kuo didesniam interjero patogumui. Jau pranešime spaudai jie giriasi, kad jame modernumas derinamas su tradiciniu automobilio valdymu naudojant ciferblatus ir mygtukus. Daugiausia dėmesio skirta ergonomiškam valdymui, svarbiausius mygtukus išdėstant vairuotojo požiūriu patogiausioje vietoje.
Naujajame „Transporter“ pavarų perjungimo svirtis bus po vairu, kaip ir elektriniuose bei naujausiuose dyzeliniuose modeliuose. Ją sukant pavarų dėžės nustatymai bus keičiami į D arba R. Tuo tarpu mechaninės pavarų dėžės pavarų perjungimo svirtis yra centrinėje konsolėje.
Standartiniame daugiafunkciniame vairaraštyje taip pat yra mygtukai. Informacinės ir pramoginės sistemos garsumas reguliuojamas vairu arba klasikiniu dideliu sukamuoju valdikliu. Naujajame modelyje atsisakyta stovėjimo stabdžio svirties, ją pakeitė prietaisų skydelio centre esantis jungiklis.
Centrinėje konsolėje esantys dideli puodelių laikikliai (priklausomai nuo įrangos) taip pat lengvai pasiekiami. Viršutinėje prietaisų skydelio dalyje yra papildomų puodelių laikiklių ir praktiškų dėtuvių įvairiems daiktams laikyti.
Albertas Kirzingeris, „Volkswagen“ komercinių automobilių prekės ženklo vyriausiasis dizaineris: „Mes tikrai išnaudojome kiekvieną kampelį, kad maksimaliai padidintume funkcionalumą. Rezultatas – ergonomiškai tobula darbo vieta, pasižyminti švaria ir stilinga išvaizda. Aukštas prietaisų skydelis ir natūraliai aukšta sėdimoji vieta sukuria tipišką jausmą, tarsi „Volkswagen“ furgone sėdėtum ant laivo denio.“
Jau žinome, kad automobilis bus siūlomas su įvairaus ilgio kėbulu ir stogo aukščiu, o jo krovinių erdvė sieks nuo 5,8 iki 9 m3. Jame tilps ne daugiau kaip trys europadėklai.
Nauji yra keliose vietose įrengti elektros prijungimo taškai. Juose bus ne tik USB ir 12 V lizdai, bet ir 230 V 400 W galios lizdas. Jis bus įrengtas šalia vairuotojo sėdynės. Elektrinės ir iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos turės du papildomus 2300 vatų lizdus, kuriuose jau bus galima naudoti elektrinius įrankius. Šie lizdai bus automobilio gale. Keista, kad tie patys dizaineriai nesugalvojo panašaus galingumo lizdo naujajam „Volkswagen California“.
Deja, naujojo „Transporter T7“ teks dar šiek tiek palaukti. „Volkswagen“ pateikė informaciją, kad automobilis rinkoje debiutuos 2025 m. pirmąjį ketvirtį. Prieš kurį, žinoma, įvyks oficialus pristatymas.