Šiuo metu, kai degalai pamažu vis brangsta, net ekonomiškas automobilis gali būti labai brangus. Pateikiame sąrašą automobilių, kurie, atlikus realų bandymą Jungtinėje Karalystėje, sudegino mažiau degalų, nei rodo katalogo duomenys.
Automobilių degimo katalogas tikrinamas pagal nustatytą algoritmą, įgyvendintą panašiomis laboratorinėmis sąlygomis. Taip užtikrinama, kad rezultatai būtų palyginami, tačiau paprastai skirtųsi nuo rezultatų, gaunamų važiuojant kasdien. Žinoma, šis skirtumas dažniausiai būna vairuotojo nenaudai. Tačiau yra šios taisyklės išimčių.
Jungtinės Karalystės žurnalas „What Car?“ paskelbė sąrašą modelių, kurie leidėjo atlikto realaus degimo bandymo metu pasirodė geriau, nei rodo katalogo duomenys. Čia pateikiami išskirti modeliai:
- Škoda Kodiaq vRS (benzinas) – faktinės sąnaudos: 5,0 l/100 km; 42,9 proc. mažesnės už katalogo duomenis
- Citroën C3 1.2 PureTech 83 (benzinas) – faktinės sąnaudos: 4,6 l/100 km; 19,2 proc. mažesnės nei kataloge nurodytos.
- Ford Ranger 2.0 Ecoblue (dyzelinas) – faktinės sąnaudos: 6,4 l/100 km; 18,9 proc. mažesnės nei kataloge nurodytos.
- Ford Ranger Raptor 3.0 Ecoboost (benzinas) – faktinės sąnaudos: 9,8 l/100 km; 17,1 proc. mažesnės nei kataloge nurodytos.
- Isuzu D-Max 1.9 (dyzelinas) – faktinės sąnaudos: 6,7 l/100 km; 14,7 proc. mažesnės už kataloge nurodytą vertę
- Volkswagen Amarok 2.0 (dyzelinas) – faktinės sąnaudos: 6,4 l/100 km; 11,9 proc. mažesnės nei kataloge nurodytos.
- Volkswagen Up 1.0, 60 AG (benzinas) – faktinės sąnaudos: 4,2 l/100 km; 10,5 proc. mažesnės nei nurodyta kataloge
- Mazda MX-5 2.0 (benzinas) – faktinės sąnaudos: 5,2 l/100 km; 10,3 proc. mažesnės nei kataloge nurodytos.
- Dacia Duster 1.3 TCe 130 (benzinas) – faktinės sąnaudos: 5,4 l/100 km; 10,1 proc. mažesnės nei kataloge nurodytos.
„What Car?“ atveju vadinamojo faktinio degimo matavimas reiškia laboratorinį bandymą, tačiau pagal scenarijų, kuris yra panašesnis į kasdienį automobilių naudojimą nei oficialus WLTP ciklas.