„Lamborghini“ pardavė visus automobilius iki 2026 m., nes turtingiausi vartotojai nerodo jokių ženklų, kad juos paveiks visuotinis ekonomikos sulėtėjimas.
„Dar šiek tiek anksti daryti prognozes, tačiau nepastebime jokių rinkos silpnumo požymių“, – žurnalistams telefonu sakė generalinis direktorius Stephanas Winkelmannas.
Praėjusiais metais superautomobilių gamintojas pasiekė rekordinius pardavimus – daugiau kaip 10 000 automobilių, nes pristatė pirmąjį iš tinklo įkraunamą hibridinį modelį „Revuelto“ ir greitai sukaupė dvejų metų užsakymų bagažą.
„Lamborghini“ tik pamažu pristato elektrinius automobilius, o pirmąjį baterijomis varomą modelį planuoja pristatyti 2028 m., keleriais metais vėliau nei tokie konkurentai kaip „Ferrari“.
„Nenorime būti pirmieji, kurie turi šią technologiją“, – sakė Winkelmannas. „Norime ateiti į rinką, kai būsime geriausi ir kai technologija bus pribrendusi“.
Tvirta superautomobilių rinka skiriasi nuo platesnės automobilių pramonės, kurioje tokių gamintojų, kaip „Lamborghini“ patronuojančioji „Volkswagen Group“, elektromobilių paklausa mažėja, o tai daro spaudimą jų planams atsisakyti vidaus degimo variklių.
Turėdama pilnas užsakymų knygas, „Lamborghini“ turi daugiau galimybių laikytis lėtesnio požiūrio, kuris, pasak Winkelmanno, leis jai tobulinti akumuliatorių technologiją, kurioje iki šiol dominavo Kinija.
„Rytoj mūsų pristatomo automobilio akumuliatoriaus talpa bus didesnė nei kinų rinkoje esančio akumuliatoriaus“, – pridūrė A. Winkelmannas. „Mums gera būti atsargiems su naujomis technologijomis.“ Taip pat skaitykite: „Akumuliatorių gamintojai taip pat kariauja dėl kainos!“
Nepaisant nuosaikaus elektrifikavimo tempo, „Lamborghini“ įgyvendina tvarumo strategiją, kurią remia „didžiausias investicijų planas per 60 metų bendrovės istoriją“, sakoma bendrovės pareiškime, įskaitant gamyklos Sant’Agata Bolognese dekarbonizavimą.
Be to, „Lamborghini“ teigė, kad iki 2026 m. įdarbins mažiausiai 500 naujų darbuotojų.