Auksinius kiaušinius dedanti višta tampa vis labiau elektrinė. „Lamborghini Urus“ gavo naują versiją, kuri ne tik po variklio dangčiu slepia iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą, bet ir dar aukščiau kelia našumo kartelę.
Sunku pasakyti, ar pats „Lamborghini“ numatė, kad „Urus“ sulauks tokios didelės pardavimo sėkmės. Vien 2023 m. Italų visureigis buvo nupirktas 6087 kartus. „Urus“ sėkmė išjudino visą prekės ženklą iš Sant’Agata Bolognese ir suteikė jam ramybę ilgiems metams į priekį. Taip pat ir pelną, už kurį buvo galima statyti tiek įmonės infrastruktūros, tiek pačių automobilių plėtrai.
Parodos „Auto China Beijing 2024“ proga „Lamborghini“ nusprendė prišauti tikrai galingą pranešimą. Šiandien populiariausias jų modelis gavo naują versiją, kuri ir taip įspūdingus parametrus pakelia į dar aukštesnį lygį. „Lamborghini Urus SE“ įgijo antrą širdį, tačiau siela liko savo vietoje.
Svarbiausias pokytis, žinoma, yra minėtas vienetas. Jis sukurtas gerai žinomo 4.0 V8 variklio su dviem turbinomis pagrindu. Tačiau dabar jis pritaikytas sujungti su elektrine sistema. Šis derinys sukuria bendrą 800 AG galią ir didžiausią 950 Nm sukimo momentą. Dėl to SE variantas yra neabejotinai galingiausias kada nors gamintas „Urus“.
Elektros variklio paketas, žinoma, buvo komplektuojamas su akumuliatoriumi – gana dideliu, 25,7 kWh talpos. Beje, dėl baterijos „Lamborghini Super SUV“ tapo šiek tiek storesnis. Automobilio savoji masė yra 2550 kg, t. y. šiek tiek daugiau nei 250 kg didesnė nei „Urus S“ versijos. Vis dėlto svorio ir galios santykis naujojoje versijoje atrodo geresnis (3,13 kg/AG, palyginti su 3,3 kg/AG).
„Lamborghini“ skelbia, kad „Urus SE“ elektra varomas automobilis nuvažiuos iki 60 km. Tai nėra daug, tačiau paprastai ši galimybė yra labiau skirta kaip atsarginis variantas mieste arba papildomas galios pliūpsnis, kai jos reikia. Įrenginį patalpinus į 8 pavarų automatinę pavarų dėžę, galia efektyviau paskirstoma visiems keturiems ratams.
Tačiau padidėjęs svoris neturėjo jokios įtakos automobilio eksploatacinėms savybėms. Priešingai, buvo pasiekti nauji rekordai. „Lamborghini Urus SE“ nuo nulio iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,4 sekundės, o matuojant nuo 0 iki 200 km/val. greitį daugiau nei sekunde lenkia „Urus S“ – 11,4 sekundės. Beje, maksimalus greitis taip pat padidėjo ir dabar siekia 312 km/val.
Variklis nėra viskas. „Urus SE“ stipriai atnaujina populiarų visureigį iš Italijos
Nors daugiausia dėmesio skiriama variklio problemai, pasikeitė ir automobilio stilius. Padidintos oro įsiurbimo angos, kad būtų geriau aušinamos stabdžių ir variklio sistemos. „Urus SE“ taip pat gali pasigirti nauju spoileriu ir difuzoriumi, kurie, kaip teigiama, 35 proc. padidina prispaudžiamąją jėgą, palyginti su geriausia iki šiol S versija.
Naujoji itališkojo bestselerio versija taip pat turi naujus LED Matrix žibintus, naują variklio dangtį, bamperį ir priekines groteles, taip pat pertvarkytą bagažinės dangtį, jungiantį galinius žibintus Y forma. Interjeras taip pat pertvarkytas laikantis filosofijos: „jaustis kaip pilotui“. Beje, „Lamborghini“ neslepia, kad „Revuelto“ – nomen omen, taip pat iš tinklo įkraunamo hibridinio automobilio – dizainas buvo įkvėpimo šaltinis.
Italų prekės ženklas taip pat mini naują pakabą, kurios prošvaisą galima reguliuoti nuo 15 iki 75 mm, ir patobulintą važiuoklės sistemą. Ypač daug dėmesio skirta šoniniams stabilizatoriams, kuriuos valdo 48 V elektroninė sistema. Tai turėtų užtikrinti daug geresnę reakciją ir stabilumą, o tai gali praversti 2,5 tonos sveriančiam visureigiui su 800 arklių po variklio dangčiu.
Kol kas nežinome apytikslės išleidimo datos ar kainų. Dar neaišku, ar ji apskritai bus paviešinta. Juk „Lamborghini“ mėgsta užsidaryti nuo savo esamų klientų, kai kalbama apie šias versijas. Viskas iš tiesų priklausys nuo to, ar italai „Urus SE“ traktuos kaip ribotą seriją, ar galbūt kaip naują nuolatinę vietą savo kataloge šalia kitų savo visureigių variantų.