„Ferrari“ paskelbė visų 2023 m. finansinę ataskaitą, kuri pasirodė esanti rekordinė pelno prasme. Optimistinės naujienos paveikė akcijų kainas, kurios šoktelėjo aukštyn.
2023 m. „Ferrari“ neabejotinai prisimins labai gerai. Net jei dėmesį sutelktume tik į „civilinę“ dalį, įvykių buvo daug. Debiutavo „Roma Spider“, buvo parodytas neįtikėtinas „SF90 XX“ ir italai paskelbė, kad gamybos kalendorius bus pildomas iki 2026 m.
Sėkmė lydėjo ir lenktynių trasose. Iš tiesų, pirmą kartą nuo 1965 m. Maraneloje įsikūrusi stajena triumfavo prestižinėse 24 valandų Le Mano lenktynėse. Šis posakis gali būti klišė, bet per daugelį metų buvo teisingas šiai pramonės šakai: „Laimėjai sekmadienį, parduosi pirmadienį“.
Iš tiesų „Ferrari“ negali skųstis savo 2023 m. finansiniais rezultatais. Vasario 1 d. paskelbtoje ataskaitoje sužinome, kad pastarieji 12 mėnesių Italijos gamintojui buvo rekordiniai.
Per visus 2023 m. „Ferrari“ pardavė lygiai 13 663 automobilius, t. y. 3,3 proc. daugiau nei 2022 m. Tai reiškia milžiniškas 5,97 mlrd. eurų grynąsias pajamas. Tai, savo ruožtu, yra 17,2 proc. šuolis, palyginti su 2022 m., o galutinis grynasis pelnas siekė 1,257 mlrd. eurų – tai fantastiškas rezultatas.
„2023 m. buvo labai sėkmingi metai, per kuriuos sustiprinome savo prekės ženklą, pasiekę nemažai laimėjimų, kurie atsispindėjo mūsų precedento neturinčiuose finansiniuose rezultatuose. […] Dabar mūsų laukia labai svarbūs metai, kai mūsų verslo planas bus tęsiamas pagal planą. Rekordiniai 2023 m. rezultatai, mūsų 2024 m. užmojai ir išskirtinis užsakymų portfelio stabilumas leidžia mums drąsiau žvelgti į 2026 m. užsibrėžtus tikslus.“, – sakė „Ferrari“ generalinis direktorius, Benedetto Vigna.
Rinkos labai optimistiškai reagavo į italų paskelbtą ataskaitą. Beveik iš karto „Ferrari NV“ akcijos pabrango 5 proc. Po kelių valandų visos gamintojo akcijos paskelbimo dieną pabrango daugiau kaip 9 proc. ir pasiekė naują rekordinę vertę.