Tai buvo labai brangu, o dabar dar brangiau. Riboto tiražo BMW 3.0 CSL, kuris iš tikrųjų yra „M ketvertukas“, jau kainavo visą turtą, kai buvo naujas, tačiau dabar vienas išskirtinių automobilių pardavėjas jį parduoda už kelių „Lamborghini“ kainą.
2022 m. pabaigoje parodytas „3.0 CSL“ buvo sukurtas BMW „ginkluotosios“ padalinio „M GmbH“ 50-mečiui paminėti. Nuo pat pradžių buvo siekiama pagaminti 50 šio automobilio, sukurto dabartinio M4 pagrindu, vienetų.
Ne praranda, o įgyja vertę
Tokie automobiliai kaip BMW 3.0 CSL dažnai perkami kaip investicija. Tai balti varnai, kurie, kitaip nei masinės rinkos modeliai, nepraranda savo vertės išvažiavę iš salono. Atvirkščiai, jie įgyja vertę, o taip yra dėl to, kad paprastai norinčiųjų juos įsigyti yra daugiau nei siūlomų vienetų.
Dabar 1 iš 50 serijinių BMW 3.0 CSL atiteko retų automobilių pardavėjui – „Hollmann International“ iš Vokietijos. Automobilis praktiškai kaip naujas, o jo rida odometre – vos 50 km (skelbimą rasite ČIA).
Kaina: siaubingai didelė. Tiksliau, 1 385 500 eurų.
Palyginimui, naujausio „Lamborghini Temerario“ (Huracan įpėdinio) kaina turėtų prasidėti nuo maždaug 300 000 eurų. Tai reiškia, kad už šį konkretų BMW 3.0 CSL galėtumėte nusipirkti keturis itališko superautomobilio egzempliorius ir kišenėje vis tiek liktų 228 000 eurų.
Galingiausias visų laikų R6 variklis
Nors BMW 3.0 CSL sukurtas dabartinio M4 pagrindu, jo kėbulas pagamintas iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP). Jis buvo pagamintas specialioje gamykloje, esančioje netoli Dingolfingo – „M GmbH“ būstinės. Be kita ko, dėl šios priežasties kiekvieno šio automobilio vieneto gamyba užtruko apie 10 dienų.
Tarp priekinių BMW 3.0 CSL ratų sukasi galingiausias šešių cilindrų variklis Vokietijos markės istorijoje. Jis sukurtas remiantis didelio našumo agregatu, naudojamu M4 DTM serijos automobilyje. Jis išvysto 560 AG (10 AG daugiau nei M4 CSL) ir 550 Nm didžiausią sukimo momentą.
Jis sukasi iki 7200 aps/min ir turi … 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, sukimo momentas iš jos perduodamas tik galinės ašies ratams. BMW nenurodė 3.0 CSL charakteristikų, tačiau neoficialiai teigiama, kad pagreičio laikas panašus į M4 CSL. T. y. 0-100 km/val. per 3,7 s ir 0-200 km/val. per 10,7 s.
Svoris
BMW 3.0 CSL išsiskiria ne tik originalia išore, bet ir specialiai sureguliuota adaptyviąja pakaba. Šiame vokiškame automobilyje įrengtas aktyvusis galinės ašies diferencialas, taip pat traukos kontrolės sistema su dešimčia programų. Būtiną stabdymo galią užtikrina keramikiniai-karboniniai stabdžiai.
Įdomu tai, kad, nepaisant lengvo kėbulo, BMW 3.0 CSL sveria 1 624 kg. Šiuolaikinių automobilių terminais tai yra gana vidutinis skaičius, tačiau jo prototipo atveju svoris būtų rodęs vos 1 270 kg.