Tai unikalaus dizaino automobilis. Teigiama, kad jį vairuoti yra įdomu ir jis yra kupinas įspūdžių. Tie, kurie abejoja, ar tikrai bus saugūs jį vairuodami, gali būti ramūs. Saugumu čia rūpinasi itin reta traukos sistema.
Daugelis sako, kad jis panašus į degtukų dėžutę. Taip jie vadina nepastebimą „Abarth 595“. Jis sveria daugiau nei 1000 kg ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 7 sekundes. Tačiau kaip jį vairuoti, kad jis ir džiugintų, ir vis dar sugebėtų išvengti artimiausių medžių? Tai padaryti padeda beprecedentis TTC mygtukas.
Šio prekės ženklo vairuotojai liūdnai pagarsėjo naudodami TTC mygtuką
Ši santrumpa reiškia „Torque Transfer Control“ (sukimo momento perdavimo kontrolė) ir ją galima rasti prietaisų skydelyje. Tai ne kas kita, kaip sistema, kuri kontroliuoja sukimo momento perdavimą. Ji parodo savo galią posūkiuose, kai keičiasi priekinių ratų apkrovos lygis.
Sistema moduliuoja sukimo momentą į dešinę ir kairę pusę taip, kad skirtumas būtų išlygintas. Tai padidina traukos lygį (ir perkelia sukibimo ribą), sumažina nepakankamo posūkio riziką ir, paprastai tariant, leidžia vairuotojui dar greičiau įveikti posūkius.
Kaip veikia TTC sistema?
Mūsų minima sistema nėra tokia sudėtinga, kaip atrodo. Perkelti priekinių ratų sukibimo ribą leidžia du mechanizmai. Pirma, stabdžių sistema matuoja ratų greitį. Šią užduotį atlieka ABS jutikliai. Ir antra, jei aptinkama kokių nors anomalijų, susijusių su priekinių ratų apkrovos problemomis, įsijungia TTC sistema, stabdanti vieną iš ratų.
Kad galėtumėte naudotis visa TTC sistema, turite paspausti centrinėje konsolėje esantį mygtuką. Jei dėl kokių nors priežasčių nuspręsite išjungti sistemą, nesijaudinkite, tai neturės jokios įtakos tokioms sistemoms kaip ABS, ESP ir ASR.