„Volvo S60“ kuria istoriją. Švedijos gamintojas paskelbė apie šio gražaus sedano, kuris niekada nemušė pardavimų rekordų, tačiau daugelio klientų nuomone, savo išvaizda pranoko konkurentus, gamybos pabaigą.
Naujajo „Volvo S60“ jau nebebus, o dabartinės kartos automobilis jau įėjo į istoriją birželio mėn. Automobilis gaminamas Ridžvilyje, Pietų Karolinoje (JAV), tačiau toje pačioje gamykloje jau pradėtas gaminti EX90 – visiškai elektrinis visureigis, iš kurio „Volvo“ prekės ženklas tikisi uždirbti daugiau, kartu vykdydamas nulinės taršos misiją.
Trečiosios kartos „Volvo S60“ debiutavo 2019 modelio metais ir buvo pirmasis JAV „Volvo“ gamykloje Pietų Karolinoje pagamintas sedanas. Per penkerius gamybos metus matėme daugybę S60 versijų, tačiau po variklio dangčiu jis niekada neturėjo dyzelinio variklio, kaip jo universalo brolis, V60 modelis. Daugiausia dėl šios priežasties jis nebuvo taip gerai parduodamas kaip konkuruojantys „Audi“, BMW ar „Mercedes“ modeliai.
Įdomu tai, kad „Volvo S60“ ir „Volvo V60“ istorija nuo pat pradžių ėjo skirtingais keliais. S60 debiutavo 2000 m. kaip sedanas, o tuo metu universalo analogas buvo V70. 2010 m. kartu su antruoju S60 pasirodė ir pirmasis V60. Tai buvo automobiliai dvyniai, turintys tą patį dizainą ir variklių gamą.
Trečiosios kartos S60 ir antrosios kartos V60 modelių keliai vėl išsiskyrė. JAV gaminamas S60 sedanas buvo siūlomas tik su benzininiais varikliais, įskaitant iš tinklo įkraunamus hibridinius. Iš viso buvo pagaminta 12 transmisijos versijų. Tuo tarpu Gente (Belgija) ir Geteborge (Švedija) gaminamas „Volvo V60“ per visą gamybos laikotarpį iki šiol buvo siūlomas su 20 benzininių ir septyniomis dyzelinėmis versijomis.
Paklausiau „Volvo“ spaudos tarnybos apie V60 ateitį. Tiesa, šis automobilis atkeliauja iš visai kitos gamyklos, tačiau galbūt markė jau turi planų dėl šio – vėlgi – gražaus universalo modelio. Kai tik gausime naujausią informaciją, pranešime jums.