Jis sveria beveik 2,5 tonos ir iki 100 km įsibėgėja per 2,36 sekundės. Pagal visus bandymus išeina, kad U9 modelis yra greičiausias kinų automobilis. Tai reiškia, kad jis tikrai nėra pigus. Jo kaina Kinijoje yra 1,68 mln. juanių, o tai atitinka maždaug 224 000 eurų.
BYD – automobilių milžinė padarė tai, ko dar nėra padaręs joks kitas automobilių gamintojas pasaulyje. Na, jie pristatė visiškai naują subbrendą, pavadintą Yangwang, ir tai bus tikras proveržis visiems automobilių gerbėjams.
Kinų elektromobilis užkariauja internetą ir sulaukia vis daugiau gerbėjų
Automobiliai, sunkvežimiai, autobusai ir kitos komercinės transporto priemonės išleidžiami BYD vardu. „Yangwang“ turi tapti sumauta kompanija, kurios asortimente bus tik elektriniai automobiliai, ir ne bet kokie automobiliai. Unikali pakaba su „DiSus-X“ sistema – tai dar ne viskas, „Yangwang U9“ gali net peršokti duobes ir kliūtis kelyje. Entuziastai iš nuostabos trina akis.
Bandymų trasoje 120 km/val. greičiu be vairuotojo važiuojantis automobilis atvažiuoja prie 2,5 m gylio duobės, pripildytos vandens. Vienu metu važiuoklė katapultuojasi virš duobės, pirmiausiai atšoka priekiniai ratai, o iškart po to – galiniai. Bandymai parodė, kad duobė buvo tik 2,5 m ilgio, o automobilis šoktelėjo net į 6 m aukštį. Apie 3,5 cm aukštyje išbarstyti spygliai U9 taip pat nebuvo kliūtis.
Taip yra dėl „DiSus-X“ sistemos, kuri gali savarankiškai valdyti ratus ir judinti automobilį aukštyn ir žemyn net važiuojant. Gamintojas skelbia, kad automobilis teoriškai gali plūduriuoti ir, be abejo, vietoje pasisukti 360 laipsnių kampu.
Automobilis, nuo kurio sunku atitraukti akis
„Yangwang“ U9 yra 4,97 m ilgio, 2,03 m pločio ir 1,30 m aukščio automobilis. Įprastai sportiškas dizainas traukia akį. Elektra varomas kėbulas daugiausia pagamintas iš anglies pluošto su daugybe aktyvių aerodinaminių kėbulo elementų. Sistemos galia – 1 300 AG, o didžiausias sukimo momentas – 1 680 Nm. Gamintojas kol kas nepateikė išsamios informacijos apie galingumą ir ridą.