Didžiosios Britanijos elektromobilių gamybos startuolis „Forseven“ pradeda lįsti iš šešėlio – jau pradėtas prabangių elektromobilių asortimentas, kurį ketinama pradėti gaminti dešimtmečio pabaigoje.
Naująją bendrovę finansuoja Abu Dabio vyriausybei priklausanti investicinė bendrovė „CYVN Holdings“, kuri taip pat yra susijusi su Kinijos elektromobilių prekės ženklu „Nio“. Dar pernai „CYVN“ įsigijo kontrolinį „Gordon Murray Technologies“, priklausančios grupei „Gordon Murray Group“, kuri pristato superautomobilius „T.50“ ir „T.33“, akcijų paketą.
Bendrovė „Gordon Murray Technologies“ pirmoji sukūrė „iStream“ platformą ir gamybos technologiją, kuri, kaip tikimasi, bus naudojama „Forseven“ įrenginiuose.
„iStream“ žada mažo svorio ir didelio tvirtumo platformas, kuriose akumuliatorius yra bendros transporto priemonės konstrukcijos dalis, o kėbulo plokštėms naudojamos perdirbtos anglies pluošto plokštės. Teigiama, kad tai padės sumažinti CO2 ir sąnaudas gamybos proceso metu ir eksploatuojant transporto priemonę, 50 proc. sumažinant kėbulo plokščių komponentus, o bendrą tradicinio šeimos automobilio svorį – 20 proc. Tokią koncepciją pranašavo 2021 m. „Gordon Murray Design7 pristatyta keturračio motociklo „Motiv“ koncepcija, kuri galėjo pasigirti dvigubai didesne nei konkurentų transporto priemonių baterija, išlaikant mažą svorį.
Buvęs JLR transporto priemonių programų vykdomasis direktorius Nickas Collinsas, gruodžio mėn. palikęs britų prabangių automobilių gamintoją, pradėjo dirbti „Forseven“ generaliniu direktoriumi. „Forseven“ jau dirba buvęs „Jaguar Land Rover“ dizaineris Alisteris Whelanas, kuris taip pat trumpai dirbo „Nio“ ir vadovauja „Forseven“ dizaino studijai kaip dizaino viceprezidentas, ir kitas buvęs JLR darbuotojas Grahamas Wilkinsas, kuris vadovauja inžinierių komandai kaip inžinerijos viceprezidentas.
„Forseven“ interneto svetainėje pateikiama užuomina apie „iStream“ naudojimą: „Mūsų vizija – iš naujo įsivaizduoti, kaip gaminame, valdome ir bendraujame su elektriniais automobiliais.“
„Supaprastinsime tai, kaip gaminamos aukščiausios klasės, dinamiškai įdomios, transporto priemonės, ir siūlysime jas per vaizduotę žadinančią ekosistemą. Tokiu būdu kursime geresnę, žiedinę ateitį ir sumažinsime savo poveikį planetai.“
Tai taip pat yra užuomina apie tiesioginio pardavimo modelį, o ne per tradicinį dilerių tinklą, ką planuoja ir kiti elektromobilių startuoliai, pavyzdžiui, „Nio“ su savo „Nio houses“.
„Forseven“ taip pat teigia, kad savo veikloje vadovausis septyniais pagrindiniais principais: siekti lengvumo, ginti klientus, atgaivinti aistrą, bendradarbiauti siekiant meistriškumo, sujungti pasaulius, būti pionieriumi ir žiūrėti į ilgalaikę perspektyvą.
Apie pačius „Forseven“ automobilius kol kas žinoma nedaug, daugiau informacijos apie bendrovę tikimasi gauti vėliau, 2024 m. Tačiau, kaip supranta „Auto Express“, tai bus lengvi, itin lengvai sujungiami automobiliai, kuriuose bus neatsisakoma dėmesio prabangai, todėl „Forseven“ greičiausiai varžysis su atgimstančiais visiškai elektriniais „Jaguar“ modeliais, kuriuos ketinama pristatyti 2025 m., taip pat elektrifikuotais „Rolls-Royce“ ir „Bentley“ modeliais.