• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 9 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Elektromobilių katastrofą Čikagoje lėmė „Uber“, „Tesla“ ir žinių trūkumas

pagal Andžej Biaigo
2024.01.20, 11:39
Elektromobiliai
A A
0
elektromobiliu katastrofa cikagoje tesla uber
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pasakojimas apie Čikagoje įstrigusius „Teslas“ automobilius, kurie dėl šalto oro negalėjo būti įkrauti, yra tik nedidelė daug didesnės istorijos dalis.

Norėdamas tiksliai išsiaiškinti, kokia buvo problema, Kyle’as Conneris iš „Out of Spec Reviews“ „YouTube“ nusprendė skristi į Čikagą, kad iš pirmų lūpų patirtų, kas vyksta.

„Tesla“ įkrovimo stotys vėl veikia, tačiau „EA“ ir „EVgo“ problemos išlieka

Jis nustatė, kad įkrovimo problemą apsunkina daugybė problemų, ir tai nebuvo būdinga tik „Tesla“ automobiliams. Tiesą sakant, „Tesla Superchargers“ įkrovimo stotelės, kaip įprasta, buvo geriausios, o didesnės problemos buvo susijusios su „Electrify America“ ir „EVgo“ įkrovimo stotelėmis.

Kaip vaizdo įraše nurodo Kyle’as, net ir naujieji „Electrify America“ greitojo įkrovimo įrenginiai, kurie, kaip buvo žadama, bus patikimesni už senesnius įrenginius, šaltu Čikagos oru dažnai gedo. Keista, tačiau senesnis „EA“ įrenginys veikė. Problemų kilo ir „EVgo“ aikštelėse, keli įkrovikliai neveikė.

Tuo tarpu „Tesla“ įkrovimo stotelės, kurių daugelis prieš porą dienų neveikė, jam atvykus į Čikagą jau beveik visos veikė. Pagarba „Tesla“ už tai, kad po žiauraus minusinio šalčio vėl pradėjo veikti jos greitieji įkrovikliai. „EVgo“ pavyko atkurti kelių įkroviklių veikimą nuotoliniu būdu juos perkraunant, tačiau ne visi jie veikė, kai Kyle’as buvo Čikagoje. „Electrify America“ stotelės iš esmės neveikė kelias dienas, o kai Kyle’as ten buvo, daugelis jų vis dar neveikė. Taip pat skaitykite: „Ar elektromobiliai yra ekologiški? Gamyba, eksploatacija ir utilizacija“.

Kaip „Uber“ ir „Lyft“ vairuotojai prisidėjo prie problemos sprendimo

Tačiau aptarkime svarbesnę Čikagos problemą, t. y. didžiulį elektromobilių parką. Kai Kyle’as apsilankė Čikagoje esančioje įkrovimo aikštelėje, beveik kiekviena ten esanti „Tesla“ buvo arba „Uber“, arba „Lyft“ nuomojamas automobilis. Taip pat buvo „Uber“ ir „Lyft“ „Chevy Bolts“ ir kitų elektromobilių.

Šie važiuojantieji elektromobiliai užkimšo įkrovimo stoteles, o kadangi dauguma šių automobilių išnuomojami jau atšalę, o paskui dažnai važiuojama lėtai ir labai trumpomis kelionėmis, šie automobiliai niekada nebūna pakankamai įšilę. Pridėkite tai, kad dauguma „Uber“ ir „Lyft“ vairuotojų greičiausiai beveik nieko nežino apie elektromobilius ir išankstinį kondicionavimą, ir suprasite, kodėl jie labai prisidėjo prie įkrovimo problemos Čikagoje.

Skaitykite  Privalomi EV parkai – ką tai reiškia logistikos sektoriui?

Be to, dauguma vairuotojų nežino, kad esant itin šaltam orui, įkrovimas gali trukti nuo 45 minučių iki valandos nuo prijungimo prie elektros tinklo. Per tą laiką automobilis ima nedidelį krūvį, kad sušildytų akumuliatorių ir jis galėtų priimti įkrovą. Jei šio proceso metu atjungiate kištuką, perėjus prie kito įkroviklio viskas prasideda iš naujo. Taigi, jei matote, kad iš įkroviklio imamas nedidelis energijos kiekis, laikykite automobilį prijungtą, kol šis rodiklis padidės. Tai gali užtrukti daug ilgiau nei tikėtasi.

Kyle’as priduria, kad skirtingi elektromobiliai kondicionuojasi skirtingu greičiu, ir pažymi, kad kai kuriems LFP įrengtiems elektromobiliams sunku pakankamai kondicionuotis, kai temperatūra nukrenta gerokai žemiau nulio. Pavyzdžiui, „Tesla“ automobiliai su LFP akumuliatoriais yra tik su varomaisiais ratais ir gali pagaminti pusę šilumos akumuliatoriui pašildyti, nes „Tesla“ naudoja variklį pakuotei šildyti. Apie tai reikėtų pagalvoti, jei gyvenate vietovėje, kurioje labai šalta. Galbūt pagalvokite du kartus prieš pirkdami LFP varomą elektromobilį. Taip pat skaitykite: „Elektromobilis žiemą. Ką reikia turėti omenyje?“

Pasakojimas apie vienos dienos „Chevy Bolt“ nuomą, kuri virto 3 dienų pragaru

Galiausiai vaizdo įraše pasakojama įdomi „Chevy Bolt“ važiavimo automobiliu istorija. Važiavimo paslaugų vairuotojas išsinuomojo „Bolt“ ir pradėjo važiuoti paimdamas ir palikdamas automobilį. Jis išsinuomojo „Bolt“ vienai dienai. Dienos pabaigoje jis nuvežė „Bolt“ į įkrovimo stotelę, kuriame buvo likęs tik 1 mylios įkrovimo likutis.

Visos stotelės buvo užimtos, todėl jis paliko „Bolt“ ten, tikėdamasis vėliau grįžti ir prisijungti. Jis negalėjo likti „Bolt“ automobilyje su įjungtu šildymu, nes būtų visiškai išsikrovęs akumuliatorius. Per tris dienas jis grįžo kelis kartus ir bandė rasti laisvą stovėjimo vietą. Jis tikėjosi nuvažiuoti vos 10 mylių, kad galėtų grąžinti „Bolt“ į nuomos vietą. Tik trečiąją dieną pagaliau atsilaisvino stovėjimo aikštelė ir jis galėjo įkrauti taip reikalingą bateriją.

Tačiau per tas tris dienas „Bolt“ vairuotojas turėjo išsinuomoti kitą dalijimosi automobiliu automobilį („Hyundai IONIQ Hybrid“), kad galėtų tęsti savo darbą, iš kurio uždirba pinigus. Taigi jis turėjo du nuomojamus automobilius, nes „Bolt“ vis dar stovėjo prie įkroviklio. Jis bandė jį nuvilkti į nuomos agentūrą, tačiau dvi sunkvežimių bendrovės, esančios toje vietovėje, tuo metu buvo perpildytos, todėl teko tiesiog laukti.

Skaitykite  Privalomi EV parkai – ką tai reiškia logistikos sektoriui?

Kyle’as baigia teigdamas, kad pavežėjimo paslaugų įmonės turi įrengti savo įkrovimo stoteles. Jis mano, kad tai yra vienintelė išeitis ir mes su tuo sutinkame.

Šaltinis: Eric Loveday / Insideevs.com
Žymos: Čikagaelektromobilių akumuliatoriaielektromobilių baterijoselektromobilių įkrovimo stotelėsteslauber
Dalintis60DalintisSiųstiDalintis10

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Trys naudoti korėjietiški krosoveriai, kuriems gedimai – retenybė

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.