Elektromobilių pardavimai Vokietijoje liepos mėn. smuko, o tai reiškia, kad nuo praėjusių metų pabaigos, kai nustojo galioti lengvatos, jų pardavimai iš esmės sumažėjo ir pakenkė automobilių gamintojų planams pereiti prie elektromobilių pardavimo.
Didžiausioje Europos automobilių rinkoje akumuliatoriais varomų automobilių registravimas sumažėjo 37 proc. iki 30 762 automobilių, palyginti su praėjusiais metais, rugpjūčio 5 d. pranešė Vokietijos federalinė automobilių transporto institucija KBA.
Tai didžiausias nuosmukis nuo gruodžio mėnesio, kai Vokietijos vyriausybė netikėtai panaikino subsidijas elektromobiliams. Transporto priemonių be kištukinio lizdo pardavimai išaugo 7 proc.
Dėl plataus masto elektromobilių gamybos sulėtėjimo visoje Europoje, kai panaikinamos paskatos, automobilių gamintojai, pavyzdžiui, „Volkswagen Group“, neteisingai vertina gamybos planus, o bendras perėjimas prie naujų modelių stringa.
Turtingi, ekologija besirūpinantys pirkėjai daugiau ar mažiau išnaudoja visas galimybes, o dėl nebrangių akumuliatorių modelių trūkumo pramonė išstumia masinius vartotojus iš rinkos.
„Kol kas e. mobilumo plėtra pasirodė esanti netvari“, – apie Vokietijos rezultatus sakė EY konsultantas Constantinas Gallas. „Rinka prarado pagreitį, o daugelis klientų abejoja elektromobilių perspektyvomis.“
EY duomenimis, tuo metu, kai automobilių gamintojai tikėjosi, kad baterijomis varomos transporto priemonės sparčiai populiarės, Vokietijoje liepą parduotų elektromobilių dalis sumažėjo iki 13 proc., palyginti su 20 proc. prieš metus.