Tai vyksta visoje pramonėje – automobilių gamintojai, kurie drąsiai žadėjo elektrifikuoti savo modelius, dabar peržiūri planus ir koreguoja lūkesčius. Pirkėjai nesirenka elektromobilių taip sparčiai, kaip tikėjosi automobilių gamintojai, todėl daugelis jų yra priversti sušvelninti savo planus, įskaitant „Genesis“, kuri dabar šiek tiek aplenkia savo elektrifikavimo strategiją, kad galėtų išleisti kuo daugiau naujų hibridinių modelių.
Mike’as Songas, „Genesis“ pasaulinis vadovas, „Top Gear“ sakė, kad „klientai dabar labiau nori hibridinių nei elektrinių automobilių“, todėl bendrovė nori pateikti rinkai hibridinius automobilius „kuo greičiau“. 2021 m. rugsėjį automobilių gamintojas paskelbė, kad nuo 2025 m. kiekvienas naujas automobilis gaus visiškai elektrinę jėgainę, o M. Songas interviu dar kartą patvirtino, kad „elektrifikavimas tebėra mūsų vizija“. Bendrovė vis dar planuoja siūlyti visiškai elektra varomas transporto priemones – pirkėjai tiesiog turės daugiau pasirinkimo galimybių.
Song nedetalizavo, kokios hibridinės jėgainės bus naudojamos „Genesis“ automobiliuose. Jo noras pateikti šiuos naujus pasirinkimus gali reikšti, kad markė skolinsis iš „Hyundai“ varomosios jėgos variantus, kad pagreitintų jų atsiradimą. Prabangaus prekės ženklo korporatyvinis brolis siūlo įprastus hibridinius ir iš tinklo įkraunamus hibridinius variantus keliems modeliams, kuriuos „Genesis“ galėtų perkelti į savo automobilius. Vis dėlto tikėtumesi tam tikrų patobulinimų prieš patvirtinant juos gamybai.
Sprendimas pasiūlyti daugiau hibridinių automobilių yra protingas. Šių metų pradžioje „Volvo“ hibridinių automobilių pardavimai šoktelėjo 45 proc., nes sumažėjo elektromobilių pardavimai – per pirmąjį ketvirtį jie sumažėjo 65 proc. „Toyota“, kuri yra viena iš automobilių gamintojų, atsargiai įsitraukusių į elektromobilių gamybą, taip pat pastebėjo hibridinių automobilių populiarėjimą: per pirmuosius tris šių metų mėnesius „Prius“ pardavimai šoktelėjo 138 proc. Netrukus ant šios bangos gali pakilti ir „Genesis“.