Radikali „Hyundai N Vision 74“ koncepcija sukėlė didžiulį ažiotažą internete, kai buvo pristatyta prieš dvejus metus, nes, regis, visi, turintys interneto ryšį, žavėjosi nuostabiu pleišto formos dizainu. Atrodo, kad „Hyundai“ išgirdo reikalavimus sukurti važiuojamąją versiją, nes „N Vision 74“ iš tikrųjų ketinama sukurti.
Panašu, kad 2024 m. bendrovės generalinio direktoriaus investuotojų dienos prezentacijos skaidrė patvirtina seniai kilusius įtarimus, kad „Hyundai N Vision 74“ bus pradėtas gaminti. Skaidrėje automobilio pavadinimas įtrauktas tarp didelio galingumo elektromobilių, kuriuos prekės ženklas pristatys iki 2030 m. – tarp kitų yra ir „Genesis Magma“ automobiliai.
Ši oficiali nuoroda, kad „N Vision 74“ galiausiai pasirodys gatvėse, kol kas yra visa turima informacija. Prekės ženklas nepateikė nei jo pasirodymo grafiko, nei galimos kainos, nei kiek jų bus pagaminta.
Tačiau šių metų pradžioje Pietų Korėjos laikraštis pranešė, kad „N Vision 74“ gali pasirodyti jau 2026 m., bus pagaminta tik 200 egzempliorių, kurių kiekvienas kainuos daugiau nei 284 000 svarų sterlingų (500 mln. vonų Korėjoje).
Tame pačiame pranešime teigiama, kad važiuojantis „N Vision 74“ išvystys daugiau nei 760 AG, o jo jėgainė bus varoma vandenilio kuro elementais, kaip ir originalus konceptas, kurį vairavome 2022 m.
„Hyundai“ „vandenilinio hibrido riedėjimo laboratorijoje“ buvo naudojama unikali sąranka, kurią sudarė virš priekinių ratų sumontuota kuro elementų sistema, 62,4 kWh T formos akumuliatorius, sumontuotas žemai automobilio centre, du vandenilio kuro elementai, sumontuoti gale, ir pora elektros variklių, varomų galinius ratus.
Teigiama, kad dizainą įkvėpė 1974 m. „Hyundai Pony Coupe“ koncepcija, kurią sukūrė Giorgetto Giugiaro. Jis taip pat parašė DMC Delorean, o tai gali paaiškinti panašumą.