„Maserati“ intensyviai žengia elektrifikavimo link. Jau siūlomi net visiškai elektriniai „Grecale Folgore“ ir „GranTurismo Folgore“ modeliai. Neilgai trukus sulauksime dar vieno automobilio – MC20 Folgore.
Folgore italų kalba reiškia žaibą. Taip vadinami naujieji „Maserati“ modeliai, reiškiantys visiškai elektrines versijas. Tarp jų jau yra „Grecale“ ir sportiškasis „GranTurismo“, kuris taip pat bus siūlomas kaip elektrinė versija – „GranCabrio“ kabrioletas.
„Maserati“ dar 4 metus bus vidaus degimo varikliai
2025 m. prie elektrinių modelių asortimento prisijungs ir itin sportiškas modelis MC20, o nuo 2028 m. visa modelių gama bus varoma tik elektra. Tačiau gamintojas ramina visus itališkos inžinerijos mylėtojus – tridantės mašinos ir toliau bus visiškai projektuojamos, kuriamos ir gaminamos Italijoje, o Modena ir istorinė Viale Ciro Menotti gamykla išliks gamintojo širdimi.
Didžiųjų pokyčių proga „Maserati“ balandžio 15 d. šventė Folgore dieną, o kartu ir 110-ąsias prekės ženklo su trišakiu metines. Ženklas, kad „Maserati“ kompanijai energetinė transformacija – tai visiškai naujas atsivėrimas, dar vienas italų istorijos skyrius.
Trys „Maserati“ teminės sritys
Šią svarbią prekės ženklui dieną buvo pristatytos trys teminės sritys, kurios sudaro „Folgore“ dienos pasakojimo ašį ir pagrindą. Tai buvo proga „Maserati“ pristatyti naują prekės ženklo veidą:
- Elektromobilumo zonoje, be kita ko, buvo pristatyta „Grecale Folgore“ važiuoklė – pirmojo 100 proc. elektrinio „Maserati“ visureigio širdis, kurioje išryškėja elektrinės transmisijos ir aukštos įtampos akumuliatoriaus integracija, nesumažinant „Grecale“ salono dydžio. Taip pat buvo galima apžiūrėti „Folgore wallbox“ – kartu su automobiliu tiekiamą namų įkrovimo stotelę – bei „GranTurismo Folgore“ priekinę ir galinę ašį bei akumuliatorių bloką, kurie leidžia iš arti apžiūrėti „Maserati“ sportinės pavaros komponentus.
- Antroji sritis buvo skirta automobilio personalizavimo programai, kuri papildyta konfigūravimo moduliu ir pasirinktais individualizavimo elementais, įkvepiančiais sukurti individualų „Maserati“ automobilį. Grecale sėdynėje derinami Nero ir Ghiaccio atspalviai, sustiprinti kontrastingomis Rosso Trofeo siūlėmis, kurios sukuria trišakį logotipą ant galvos atramos ir paryškina sėdynės profilį. MC20 Cielo Opera d’Arte sėdynė, aptraukta lazeriu pjaustyta Alkantara, taip pat papildyta originalių spalvų akcentais. Visumą papildo sienelė, ant kurios demonstruojami galimi išorės dažai ir specialiai apdirbti ratlankiai, kuriuos galima įsigyti tik iš „Corse“ ir „Futura“ kolekcijų.
- Paskutiniame rajone buvo galima pamatyti kai ką netikėto – motorinę valtį, žinoma, visiškai elektrinę. Bendradarbiaujant „Maserati“ ir „Vita Power“ buvo sukurtas projektas „Tridente“ – visiškai elektrinis prabangus motorinis kateris. Taigi Modenoje įsikūrusi markė plečia savo elektrifikavimo strategiją ir iš kelių persikelia į vandenį. Tridente yra 10,5 m ilgio motorinė valtis, skirta kasdienėms kelionėms ežerais ir pakrantėmis. Jame gali tilpti iki aštuonių keleivių ir išvysto 25 mazgų (apie 46 km/h) kreiserinį greitį, o didžiausias greitis – 40 mazgų (apie 74 km/h). Jo nuolatinės srovės įkrovimas trunka mažiau nei valandą. Valtis pagaminta iš anglies pluošto ir apdailinta pagal aukščiausius standartus.
Taigi „Maserati“ kuria naujos energijos „Folgore“ istoriją. Senasis degimo variklio veidas neabejotinai išnyksta, o atsiranda naujas, elektrinis veidas. Todėl „Maserati“ nemiršta, ji ir toliau stengsis, kad širdis visą laiką plaktų greičiau.