Pristatytas pirmasis „Porsche“ elektrinis visureigis. Jei bijote, kad iškeitę savo benzinu arba dyzeliu varomą „Macan“ į būsimą baterijomis varomą versiją, neteksite viso malonumo turėti „Porsche“, nesijaudinkite. „Macan Electric“ nėra įprastas elektrinis automobilis, siūlantis galimybę praeiviams skleisti teatrališkus, sintetinius greitėjimo garsus.
„Porsche Electric Sport Sound“ kainuos 490 JAV dolerių (452 eurus) prie pradinės naujojo „Macan“ kainos – 78 800 JAV dolerių (72 719 eurų) (prieš pristatymo mokestį). Tai dalis papildymų sąrašo, dėl kurių bendra modelio kaina gali viršyti 160 000 JAV dolerių (147 000 eurų).
„Macan Electric“ internetinėje konfigūratoriaus skiltyje „Performance“ nurodyta papildoma galimybė „pagerina automobilio garsą ir suteikia jam dar daugiau emocijų – tiek išorėje, tiek viduje“, – teigia „Porsche“. Savininkai gali įjungti ir išjungti garsą taip, kaip jiems patinka, naudodamiesi centriniu „Macan“ ekranu.
Do you like the new Porsche Macan EV's fake engine sound?
— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) January 29, 2024
The feature costs $490 and can be deactivated. pic.twitter.com/ZhwTcnTfWv
„Porsche Electric Sport Sound“, kaip ir daugelis šiuolaikiniuose elektra varomuose automobiliuose siūlomų dirbtinių variklių garso takelių, skamba tarsi svetimo erdvėlaivio ir vidaus degimo variklio mišinys. Tai lygiomis dalimis futuristinis dronas ir pažįstamas dundėjimas.
Elektromobiliai iš prigimties yra tylūs, todėl vairuoti tokį automobilį yra nepaprastai rami patirtis. Tačiau tai taip pat paskatino kai kurias įmones eksperimentuoti su dirbtiniais akceleracijos garsais, kad užpildytų šią tuštumą ir pritrauktų automobilių pirkėjus, kurie galbūt pasigenda garsiai spragsinčių benzininių variklių dramos. Paprastai šie garsai į saloną sklinda per garsiakalbius, tačiau kai kurie gamintojai nori, kad jų elektromobiliai būtų triukšmingi ir išorėje.
„Porsche“ yra vienas iš jų. Jos elektrinis sportinis sedanas „Taycan“ taip pat siūlo garso paketą. „Hyundai Ioniq 5 N“, didelio našumo elektrinio visureigio, vairuotojai gali rinktis iš įvairių garso profilių, imituojančių banguojantį pavarų perjungimo garsą, nors jis turi tik vieną pavarą. Kompanija „Dodge“, garsėjanti griausmingais V8 varikliais varomais raumeningais automobiliais, pademonstravo elektrinį koncepcinį automobilį, kuris beveik toks pat garsus kaip reaktyvinis variklis.
Naujasis „Macan“ labai svarbus „Porsche“ ir visai „Volkswagen“ grupei, kuriai jis priklauso. Mažas visureigis yra vienas iš geriausiai parduodamų „Porsche“ automobilių, o būsimasis modelis pristato „VW Group“ „Premium Platform Electric“ architektūrą, kuri bus būsimų „Porsche“ ir „Audi“ elektromobilių pagrindas. Po įvairių VW programinės įrangos trikdžių ir vėlavimų visų akys bus nukreiptos į „Macan“, kad pamatytų, kaip ši platforma veiks.
Tai ne tik darbas. Taip pat reikia sudominti klientus ir užtikrinti žmonių saugumą, o tam reikalingi netikri išmetamieji vamzdžiai. Jie ne tik padaro elektromobilius įdomesnius, bet ir gali išgelbėti jūsų gyvybę.
2022 m. atliktame tyrime buvo lyginama pėsčiųjų reakcija į atvažiuojančias elektra ir vidaus degimo varikliais varomas transporto priemones. Nustatyta, kad žmonės kur kas prasčiau įvertino laiką iki susidūrimo su link jų greitėjančiomis elektrinėmis transporto priemonėmis. Galbūt padėtų tai, kad elektromobilių garsas būtų šiek tiek garsesnis ir labiau pažįstamas.