Naujasis „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid“ yra žvėris. Hibridinė jėgainė išvysto 771 arklio galią, todėl tai galingiausia „Panamera“, kokią tik galite įsigyti. „Porsche“ jau išsiuntė ją į Niurburgringą, kur Nordschleife trasos ratą įveikė per 7 min. 24,17 sek.
Neseniai „YouTube“ paskelbtame automobilyje nufilmuotame vaizdo įraše matome visą ratą iš pirmojo asmens perspektyvos.
Atvirai kalbant, ratas neatrodo toks greitas, koks yra iš tikrųjų. „Porsche“ plėtros vairuotojas ir Niurburgringo veteranas Larsas Kernas atrodo atsipalaidavęs vairuotojo sėdynėje, kai vaizdas blyksteli pro šalį. Net ir greičiausiuose trasos ruožuose nėra daug dramos. Važiuojant į Schwedenkreuzą, liūdnai pagarsėjusį greitą kairįjį posūkį, maždaug už 3 kilometrų nuo rato pradžios „Panamera“ pasiekia 283 km/h greitį. Matėme, kaip daugelis automobilių čia ima svyruoti, tačiau „Porsche“ išlieka nepaprastai santūrus.
Be to, net ir sudėtingesniuose ciklo ruožuose viskas išlieka ramiai. Už Karussell esančioje galinėje dalyje yra tik vienas greitas posūkis po kito, o „Panamera“ nė kiek nesvyruoja. Pagrindinėje tiesiojoje Kernas išvysto 305 km/val. greitį – gerokai mažiau nei 325 km/val. maksimalus greitis, bet pakankamai, kad būtų pasiektas 7:24 min. rato įveikimo laikas. Vėlgi, visa tai daroma su šokiruojančiai maža drama.
Kernas neabejotinai yra įgudęs prie vairo, tačiau jo nuopelnai taip pat priklauso naujam aerodinamikos paketui, kuris padidina prispaudžiamąją jėgą, ir „Active Ride“ važiuoklei, kuri, be kita ko, valdo posvyrį.
„Porsche“ pretenduoja tapti greičiausiu „aukščiausios klasės“ sedanu su hibridine transmisija. Tai nėra greičiausias sedanas, įveikęs Nordschleife trasą, tačiau įtariame, kad kompanijos vadovus tai per daug nejaudina. Ši garbė priklauso visiškai elektriniam „Taycan Turbo GT“ – 7 minutės, 7,55 sekundės, pasiektos anksčiau šiais metais. Tačiau atsižvelgiant į „Porsche“ pomėgį Niurburgringo rekordams, galime lažintis, kad tai ne paskutinis kartas, kai matome „Panamerą“, besivaržančią legendinėje lenktynių trasoje.