Daugiausia praktiškais automobiliais garsėjanti „Škoda“ vėl stebina neįprasta koncepcija. Remdamasi savo turtingu automobilių sporto paveldu, čekų markė pristatė elektrinį lenktyninį automobilį.
Modelio „Enyaq RS Race“ pagrindas buvo standartinis „Enyaq“, tačiau dėl pakeitimų jis tapo visiškai kitokiu automobiliu. „Škoda Motorsport“ specialistai 2,8 cm sumažino kėbulą ir 2,8 cm jį išplėtė priekyje bei 4,6 cm gale. Jie panaudojo lengvas kėbulo plokštes, pagamintas iš biokompozitų, kurių sudėtyje yra lino pluošto, ir sumontavo lengvesnius polikarbonato langus. Dėl to sumažėjo svoris. Dabar automobilis sveria apie 1950 kg.
„Enyaq RS Race“ visų pirma išsiskiria savo aerodinamika. Dėl didelio skirstytuvo, slenksčių ir spoilerių jis atrodo kaip grynakraujis lenktynininkas. Ne ką mažiau svarbūs yra ir 20 colių ratlankiai, sandariai užpildantys ratų arkas. O ką rasime po variklio dangčiu?
Čekai pasirinko du elektros variklius, kurių bendra galia siekia 335 AG, todėl automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja greičiau nei per penkias sekundes. Tačiau gamintojas nesigiria nuotoliu, nors trasoje jis nėra toks svarbus.
Verta paminėti, kad automobilyje sumontuota sportinė reguliuojama pakaba, leidžianti tiksliai sureguliuoti spyruoklių standumą, suspaudimą ir atšokimą. Taip pat labai sportiškas yra interjeras, kuriame rasite tik saugos narvelį ir būtiną įrangą. Tačiau įdomu tai, kad 13 colių jutiklinis ekranas liko vietoje.
Kam čekams reikalingas toks automobilis? Nauja lenktynių serija? Deja, ne – kaip pabrėžia „Škoda Auto“ valdybos narys Johannesas Neftas, atsakingas už techninę plėtrą, šiuo projektu siekiama išbandyti naujas medžiagas, įskaitant biokompozitus, kurie ateityje gali patekti į serijinius modelius.