Elektronika ir vanduo nėra geri draugai. Todėl naujojo „Tesla Cybertruck“ aukštos įtampos akumuliatorių blokas yra sandarus, o automobilio nustatymuose taip pat yra „Wade Mode“ režimas, kuris naudoja orą iš pneumatinės pakabos sistemos akumuliatoriaus blokui suslėgti, kad bet koks vanduo, kuris kažkokiu būdu pateks į vidų, dėl slėgio skirtumo būtų greitai išstumtas.
Tačiau „Tesla Model 3“, kuris yra įperkamiausias amerikiečių gamintojo automobilis, neturi „Wade Mode“ režimo. Aukštos įtampos akumuliatorius turi sandariklį, kuris apsaugo nuo drėgmės, tačiau teigiame, kad „Tesla“ ar bet kuri kita draudimo bendrovė, pamačiusi toliau įdėtą vaizdo įrašą, dukart pagalvos prieš išleisdama pinigus už remontą.
„TikTok“ paskelbtame, o paskui „X“ įkeltame @NTFTWX ir @niccruzpatane 16 sekundžių trukmės klipe matyti, kaip pilkas „Model 3“ lekia užtvindyta San Diego gatve. Vienu metu banga pakyla virš priekinio stiklo, tačiau automobilis važiuoja toliau, o vaizdo įrašas baigiasi vis dar judant elektromobiliui.
Model 3 absolutely plowing through a flooded street in San Diego pic.twitter.com/n1v4zpRATV
— Nic Cruz Patane (@niccruzpatane) January 24, 2024
Kad būtų dar įdomiau (arba dar keistiau), viduryje gatvės stovi mimas (taip, perskaitėte teisingai), kuris niekaip nesijaudina dėl aplink esančio vandens ir reaguoja taip, kaip tik mimas gali reaguoti (mes nežinome, ką tie judesiai reiškia, todėl supraskite, kaip norite).
Atsižvelgiant į abu „X“ pranešimus, yra apie 1 000 komentarų – vieni sako, kad automobilis sugestų per kelias minutes, kiti teigia, kad nieko nenutiks, o kai kurie remiasi 2016 m. Elono Musko žodžiais, kai jis sakė, kad „S modelis pakankamai gerai plūduriuoja, kad trumpam jį būtų galima paversti valtimi“.
„Tesla“ savo interneto svetainėje teigia, kad bet koks į vandenį panardintas elektrinis automobilis turėtų būti vertinamas taip, tarsi būtų patekęs į avariją. Ji pataria nevažiuoti automobiliu, kol įgaliota parduotuvė neapžiūrės galimai sugadinto elektromobilio.