„Volkswagen“ sukūrė GTX seriją, norėdama dar labiau atskirti galingesnius savo elektrinius modelius. Tačiau jau po trejų metų vokiečiai nusprendė, kad papildoma elektromobilių linija nebereikalinga.
Nuo 1975 m. „Volkswagen“ pradėjo naudoti GTI pavadinimą sportiškesnėms savo modelių versijoms atskirti. Po to 2002 m. atsirado garsusis R, priskiriamas aukščiausios klasės versijoms. Tačiau pradėjus gaminti elektrinę ID. liniją, Vokietijos bendrovė nusprendė pridėti dar vieną diferenciaciją – GTX.
Pirmą kartą šį ženkliuką galėtume išvysti 2021 m., kai bus pristatyti nauji „Volkswagen ID.4“ ir „Volkswagen ID.5“ leidimai. Vėlesni Volfsburge įsikūrusios markės elektromobiliai, tokie kaip „ID.3“, „ID.7“ ir „ID. Buzz“, taip pat sulaukė GTX versijos anonso. Tačiau panašu, kad šios serijos istorija baigsis minėtu penketuku.
Tai patvirtino „Volkswagen“ generalinis direktorius Thomas Schäferis interviu „Autocar“. Taip jis atskleidė, kad markė ketina daugiau naudoti GTI ir R pavadinimus.
GTX yra MEB platformos našumo prekės ženklas, tačiau būsimuose produktuose vėl grįšime prie GTI ir R. Klausimas: kaip pozicionuosime GTI? GTI – tai klasikinės eksploatacinės savybės ir priekinių ratų pavara. R ir toliau bus naudojama su keturiais ratais varomais automobiliais.
Thomas Schäfer dyrektor generalny Volkswagena
Teigiama, kad šią rokiruotę lėmė „Volkswagen“ pasirengimas ateityje elektrifikuoti GTI ir R linijas. Šiuo požiūriu papildomas skirtumas tarp GTX versijų iš tiesų gali būti nereikalinga fragmentacija. Pasak Schäferio, tikimasi, kad R serija taps visiškai elektrine jau 2030 m., o elektrinio „Volkswagen Golf R“ debiutas planuojamas 2029 m.