Anksčiau išmaniųjų telefonų rinkoje žinoma bendrovė pristatė savo pirmąjį automobilį. Tai visiškai elektrinis sportinio stiliaus limuzinas. „Xiaomi“ atstovai tvirtina, kad „SU7“ neturi ko gėdytis konkuruodamas su „Porsche Taycan“ ar „Tesla Model S“.
Serijinė automobilio gamyba prasidės šiais metais bendradarbiaujant su BAIC grupe, kuri taip pat yra kilusi iš Kinijos rinkos. Bazinė „SU7“ modelio versija yra varoma galiniai ratais ir turi 302 arklio galias bei iki 400 niutonmetrų sukimo momentą išvystantį agregatą, o vairuotojas gali tikėtis įsibegėjimo nuo 0 iki 100 km/val. per kiek mažiau nei 5,3 sekundės. Šiandieniniais standartais tai nėra iš „kosminiai“ skaičiai. Tokios konfigūracijos traukos baterijos talpa lieka paslaptis, nors žinome, kad vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 668 km. Tačiau greičiausiai šis parametras apskaičiuotas pagal Kinijos homologacijos standartus.
„Xiaomi SU7“ ilgis – 4997 milimetrų, o ratų bazė – 3000 milimetrų. Įspūdį daro ne tik aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas (0,195 Cd), bet ir dviejų variklių, varoma visais keturiais ratais „Max“ versija. Ji išvysto 680 arklio galių ir maksimalų 838 niutonmetrų sukimo momentą, iki „100“ įsibėgėja per 2,8 sekundės. 101 kWh talpos akumuliatoriuose sukauptos energijos turėtų pakakti maždaug 800 km kelionei. Taip pat skaitykite: „500 km įkrovimas per 15 min. Ši baterija gali tapti revoliucija“.
„Max“ versijos įkrovimas taip pat greitas dėl įmontuotos 800 voltų architektūros. Vos per penkias minutes „bake“ galima sukaupti pakankamai elektros energijos, kad automobilio rida pailgėtų 220 km. Greičiausiai „Xiaomi“ automobilyje naudojama ta pati operacinė sistema kaip ir kinų prekės ženklo mobiliuosiuose telefonuose, papildomai siūlanti įvairias „Connected Car“ funkcijas.
Įsitikinę savo galimybėmis, kinai meta iššūkį tokiems automobiliams kaip „Tesla Model S“ ir „Porsche Taycan“, tačiau kol kas neatskleista nei kaina, nei informacija apie europinę „Xiaomi SU7“ versiją, jei ji iš tikrųjų bus sukurta….