„Mercedes-Benz“ žada, kad būsimasis EQG – dar vadinamas elektrine G klase – yra tikras visureigis. Nėra pagrindo abejoti šiuo teiginiu, atsižvelgiant į tai, kad jis atrodo beveik taip pat kaip VDV modelis. Kadangi kiekvienas ratas turi savo variklį, elektrinė versija gali būti pajėgesnė ir gebėti atlikti stacionarius tanko posūkius. Šie atskiri varikliai taip pat pravers norint patogiai nuvažiuoti į šoną, jei Švedijoje pasitaikytų užšalęs ežeras.
Šiame naujame „Mercedes-Benz“ vaizdo įraše „Mercedes-Benz“ generalinis direktorius Ola Källenius nuvyko į savo gimtąją šalį įvertinti elektrinio G klasės automobilio ir pademonstravo jo galimybes bendrovės įrengtame žiemos bandymų centre. Ten jis įveikia slalomą ir slidinėjimo aikštelę, kurioje visureigis atrodo ramus, nepaisant sniego ir ledo.
Tikrasis veiksmas vyksta slidinėjimo aikštelėje, kur Källenius paaiškina, kaip atskiri varikliai gali keisti EQG vektorių ir išlaikyti jį kontroliuojamą, kai aptinkamas slydimas. Net ir tada, kai automobilis pradeda smarkiai prasilenkti, kabinoje viskas atrodo ramu. Po pagreičio bandymo ant ledo (kuris, pasak „Mercedes“, trunka „vos kelias sekundes“) Källeniusas pereina prie šoninio važiavimo. Neaišku, ar šioje vaizdo įrašo dalyje stabilumo sistemos buvo sureguliuotos, ar net išjungtos, tačiau didžiajam „G“ nėra jokių problemų išlaikyti didelį priešpriešinį sukibimą.
Vaizdo įrašą užbaigia trumpas pasivažinėjimas taku prie ežero, kuriame pamatysime keletą techninių užuominų. Elektrinio G klasės automobilio įvažiavimo kampas yra 32 laipsnių, o išvažiavimo kampas – 35 laipsniai, t. y. šiek tiek geresnis nei dabartinio modelio. Taip pat yra 9,8 colio prošvaisa, kuri taip pat keliomis dešimtosiomis dalimis geresnė, palyginti su VDV versija.
Praėjo visai nedaug laiko nuo tada, kai „Mercedes“ pirmą kartą pristatė elektrinį G klasės modelį EQG. Laimei, serijinis modelis debiutuos dar šiais metais, nors konkretūs terminai nepaskelbti. Iki to laiko tikėkitės dar keleto erzinančių žinučių iki oficialaus pasirodymo.