BMW savo reputaciją susikūrė dėl didelio našumo, preciziškai sukurtų variklių, kuriais varomi vieni įspūdingiausių automobilių keliuose. Nors prekės ženklas pereina prie elektrifikavimo, jo vidaus degimo varikliai tapo galios ir inžinerinio meistriškumo etalonais. Čia pateikiame 10 galingiausių kada nors sukurtų BMW vidaus degimo variklių reitingą.
10. BMW N55 Inline-6 – 452 AG

N55 variklis, gamintas 2009-2018 m., savo viršūnę pasiekė „Alpina B4 S Edition 99“ modelyje, kuriame jis buvo sureguliuotas taip, kad išvystė 452 arklio galias. Šis ribotos gamybos modelis (99 vienetai), turintis du turbokompresorius ir titano „Akrapovič“ išmetimo sistemą, tebėra paslėptas perlas BMW gamoje.
9. BMW N73 V12 – 459 AG

Nuo 2003 iki 2016 m. gamintas N73 V12 varė ir 7 serijos BMW, ir „Rolls-Royce Phantom“. 6,75 l „Rolls-Royce“ konfigūracijoje jis išvystė 459 arklio galias, užtikrindamas sklandų ir lengvą galios perdavimą, tinkantį prabangiems didiesiems turistiniams automobiliams.
8. BMW S55 Inline-6 – 493 AG

S55 variklis, montuojamas M2, M3 ir M4 modeliuose, savo viršūnę pasiekė 2016 m. BMW M4 GTS modelyje – 493 AG. Jis garsėjo lengva konstrukcija, vandens įpurškimo aušinimu ir didelėmis apsukomis, todėl buvo vienas mėgstamiausių šiuolaikinių M variklių.
7. BMW N63 V8 – 523 AG

Nuo 2008 m. N63 V8 naudojamas aukščiausios klasės BMW modeliuose, pavyzdžiui, „M850i xDrive“, kur jis išvysto 523 AG. Nepaisant galios ir efektyvumo, šis variklis pagarsėjo patikimumo problemomis, tačiau jo našumas išlieka įspūdingas.
6. BMW S85 V10 – 555 AG

Didelio sūkių dažnio, natūraliai įsiurbiamas V10 variklis S85, išvystantis 507 AG, varo E60 M5 ir E63 M6 modelius. Tačiau „Wiesmann MF5“ superautomobilyje variklis buvo sureguliuotas iki 555 AG, todėl tai buvo galingiausias BMW natūraliai įsiurbiamas variklis.
5. BMW S58 Inline-6 – 560 AG

S58, naujausias BMW eilinis-6 jėgos agregatas, pasiekia maksimalią 560 AG galią 2023 m. BMW 3.0 CSL automobilyje. Tai yra galingiausias kada nors pagamintas BMW vidaus degimo variklio 6 cilindrų variklis, įrodantis BMW įsipareigojimą kurti didelio galingumo vidaus degimo variklius.
4. BMW S68 V8 – 585 AG

S68 V8, pradėtas gaminti 2022 m., varo tokius aukštos klasės modelius kaip „BMW XM Label Red“, kuriame jis išvysto 585 AG. Šiame variklyje taip pat integruota hibridinė technologija, todėl kombinuotieji galios rodikliai dar labiau padidėja.
3. BMW S70/2 V12 – 618 AG

Turbūt legendiškiausias BMW variklis S70/2 buvo sukurtas išskirtinai „McLaren F1“, kur jis išvystė 618 AG – rekordinę galią natūraliai įsiurbiamam V12 varikliui. Jis išlieka svarbiausiu pasiekimu BMW inžinerijos istorijoje.
2. BMW N74 V12 – 624 AG

N74 V12, montuojamas „Rolls-Royce Wraith“ ir „BMW M760Li xDrive“ automobiliuose, pasiekė 624 AG ir tapo BMW V12 variklių gamybos viršūne. 2022 m. pagamintas „M760Li Final V12 Edition“ reiškė BMW V12 eros pabaigą.
1. BMW S63 V8 – 635 AG

Pirmąją vietą užima S63 V8 su dviem turbokompresoriais, esantis BMW M5 CS, išvystantis 635 AG. Nepaisant to, kad elektrifikuoti M modeliai šį skaičių viršija hibridinėse komplektacijose, M5 CS išlieka galingiausiu kada nors sukurtu BMW automobiliu su benzininiu varikliu.
BMW pereinant prie elektrifikacijos, šie vidaus degimo varikliai liudija markės atsidavimą našumui, tikslumui ir inžineriniam meistriškumui.