Kai kuriose automatinėse pavarų dėžėse yra žiemos režimas. Jį patartina naudoti labai retai, nes jis labai apkrauna transmisiją ir gali sutrumpinti jos tarnavimo laiką.
Žiemą neretai kyla traukos problemų. Jos gali tapti nemaža problema automobilyje su automatine pavarų dėže, kai vairuotojas gali ribotai kontroliuoti transmisiją. Kartais dėl automatinės pavarų dėžės ir traukos kontrolės sistemos elgesio vairavimas ant sniego gali tapti gerokai sudėtingesnis. Siekiant tam pasipriešinti, ypač kelerių metų ar senesniuose automobiliuose, kuriuose traukos kontrolės sistemos ar pavarų dėžės valdikliai yra mažiau ištobulinti, pavarų dėžei buvo parengtas žiemos režimas.
Automatinio žiemos režimo veikimo principas yra paprastas. Jį įjungus, dauguma transmisijų priverčia pradėti važiuoti nuo antros pavaros, kad sumažintų traukos trūkimo riziką.
Dėl šios priežasties žiemos, sniego arba snaigėmis pažymėtą funkciją turėtume naudoti tik tada, kai startuoti D pavara tampa labai sunku arba neįmanoma. Išsivadavus iš bėdų, pravartu išjungti žiemos režimą. Taip pat skaitykite: „Variklio šildymas žiemą stovint – tema, kuri kaitina vairuotojus šaltuoju metų laikotarpiu“.
Kai kelio danga sausa ar net šlapia, patartina likti pagrindiniame režime. Pradedant važiuoti nuo antros pavaros padidėja ne tik degimas, bet ir alyvos temperatūra pavarų dėžėje (keitiklis veikia su dideliu slydimu). Todėl akceleratorių reikėtų spausti švelniai. Taip pat rekomenduojame perskaityti transporto priemonės savininko vadovą, kuriame paprastai aprašomos sąlygos, laikas ar greitis, iki kurio reikėtų naudoti žiemos režimą.
Verta žinoti, kad net šiuolaikiniuose automobiliuose su automatinėmis pavarų dėžėmis gali nebūti „snaigės“ mygtuko, tačiau, perjungus į rankinį režimą, juos galima užvesti nuo antros ar net trečios pavaros.