• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 10 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Revoliucija keliuose: Stellantis autonominis vairavimas be rankų ir akių!

pagal Andžej Biaigo
2025.02.25, 13:30
Naujienos
A A
0
Rankos nuo vairo ir akys nuo kelio Parengta nauja autonominio vairavimo technologija

„Stellantis“ nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Automobilių pramonė sparčiai vystosi, o „Stellantis“ ką tik padarė didelį šuolį į priekį autonominio vairavimo technologijų srityje. Naujai pristatytas „STLA AutoDrive“ žada laisvų rankų ir akių vairavimo patirtį, iš naujo apibrėždamas patogumą ir saugumą važiuojant į darbą mieste ir greitkeliu.

Autonominis vairavimas pasiekia naujas aukštumas

Autonominis vairavimas jau daugelį metų yra pramonės tikslas – automobilių gamintojai stengiasi tobulinti savaeiges sistemas. Nors adaptyvioji kruizo kontrolė ir eismo juostos palaikymo sistema tapo įprastos, „Stellantis“ žengia dar vieną žingsnį į priekį. „STLA AutoDrive“ pristato SAE 3 lygio autonomiją, leidžiančią transporto priemonėms važiuoti be vairuotojo įsikišimo iki 60 km/h greičiu. Tai tik pradžia, nes ateityje „Stellantis“ planuoja padidinti sistemos pajėgumus, kad ji galėtų veikti 95 km/val. greičiu, ir netgi sukurti autonominį važiavimą bekelėje.

Kaip veikia „STLA AutoDrive“?

Skirtingai nuo įprastinių pagalbos vairuotojui sistemų, „STLA AutoDrive“ leidžia vairuotojui visiškai atsisakyti kontrolės važiuojant nedideliu greičiu. Štai kuo ši sistema išsiskiria:

  • „Laisvų rankų“ ir „akių“ vairavimas: Kai greitis neviršija 60 km/h, sistema visiškai kontroliuoja greitėjimą, stabdymą ir vairavimą, nereikalaudama jokio vairuotojo įsikišimo.
  • Prisitaikantis intelektas: Automobilis, naudodamas pažangius jutiklius ir dirbtinį intelektą, nuolat skenuoja aplinką, nustatydamas, kada galima įjungti autonominį vairavimą. Vairuotojas informuojamas pranešimu, kai sistema yra pasirengusi.
  • Sklandus įsitraukimas: STLA AutoDrive, įjungta fiziniu mygtuku, išlaiko saugų atstumą, reguliuoja greitį atsižvelgdama į eismo ir kelių eismo taisykles ir tiksliai valdo eismo juostą.
  • Atnaujinimai realiuoju laiku: Sistema atnaujinama per orą (OTA), todėl ją galima nuolat tobulinti ir integruoti realaus laiko duomenis, kad ji veiktų optimaliai.

Už miesto gatvių ribų: Išplėsti galimybes

Nors dabartinis diegimas yra optimizuotas miesto eismui, jau kuriamas autonominis važiavimas didesniu greičiu (iki 95 km/val.). „Stellantis“ inžinierių komanda taip pat tiria autonominio važiavimo bekele galimybę, kuri galėtų iš esmės pakeisti tokių prekės ženklų kaip „Jeep“ ir „RAM“ galimybes.

Net ir viršijus 60 km/val. greitį „STLA“ AutoDrive neišsijungia visiškai. Vietoj to, ji pereina į SAE 2+ lygio automatiką, kuri sujungia adaptyvią kruizo kontrolę ir pažangią eismo juostos išlaikymo pagalbą, suteikdama iš dalies autonominio vairavimo patirtį.

Skaitykite  Per garsiai ar ne? Klaipėdoje vairuotojai tikrino transporto priemonių triukšmą ir stiklų skaidrumą

Saugumas bet kokiomis sąlygomis

Svarbus „STLA AutoDrive“ privalumas – jos patikimumas įvairiomis važiavimo sąlygomis. Sistema sukurta taip, kad veiktų net naktį ir sudėtingomis oro sąlygomis, pavyzdžiui, lyjant nedideliam lietui ir esant šlapiai kelio dangai. Tai užtikrina pastovų veikimą ir mažina vairuotojo nuovargį, ypač važiuojant sustojus ir važiuojant.

Kada bus galima įsigyti „STLA AutoDrive“?

Skirtingai nuo futuristinių koncepcijų, kurios kuriamos daugelį metų, „STLA AutoDrive“ yra parengta naudoti. Sistema bus įdiegta „Stellantis“ automobiliuose įvairiose pasaulio rinkose ir bus naudinga daugeliui „Stellantis“ priklausančių markių, įskaitant „Fiat“, „Citroën“, „Peugeot“, „Alfa Romeo“, „Abarth“, „Jeep“, „Dodge“, „Chrysler“, „DS“, „Lancia“, „Leapmotor“, „Maserati“, „Opel“ ir RAM.

Tokia plati integracija reiškia, kad milijonai vairuotojų netrukus galės išbandyti naujo lygio automatizavimą, keičiantį kasdienio važiavimo į darbą ir tolimų kelionių pobūdį.

Nebijokite netikėtumų – apskaičiuokite Kasko draudimo kainą vos per minutę.

Priešakyje esantis kelias

Autonominis vairavimas nebėra tolima svajonė – „Stellantis“ jį paverčia realybe. Pristatydama „STLA AutoDrive“, bendrovė nustato naujus patogumo, efektyvumo ir saugumo standartus. Didėjant greičiui ir atsirandant bekelės galimybėms, šios technologijos pritaikymo galimybės yra neribotos.

Kaip manote, ar patikėtumėte visiškai autonominei sistemai savo kasdienes keliones? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!

UŽDARYTI
Žymos: autonominis vairavimas
Dalintis6DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest


Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
1 Komentuoti
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Automobilio pirkimas Lietuvoje: kada negalima atsiskaityti grynais?

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz