• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 24 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas Baudos kvitas

5 dažniausiai pažeidžiamos taisyklės Lietuvos keliuose

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.04.24, 7:15
Baudos kvitas
A A
0
Saugos diržų naudojimo kontrolė bus vykdoma naudojant mobiliųjų telefonų aptikimo kameras
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Lietuvos keliuose tam tikros kelių eismo taisyklės pažeidžiamos dažniau nei kitos, todėl kasdien kyla iššūkių tiek vairuotojams, tiek pėstiesiems. Sąrašo viršuje – viršijimas leistiną greitį, saugos diržų nenaudojimas ir neatidėliojamas vairavimas naudojantis mobiliuoju telefonu. Daugelis vairuotojų taip pat neduoda kelio pėsčiųjų perėjoms arba nepaiso raudono šviesoforo signalo, taip keldami pavojų saugumui. Nors šie modeliai gali atrodyti pažįstami, verta atidžiau pažvelgti į konkrečias jų priežastis ir realias pasekmes.

Turinys
Toggle
  • Greičio viršijimas greitkeliuose ir miesto keliuose
  • Saugos diržų reikalavimų nepaisymas
  • Naudojimasis mobiliaisiais telefonais vairuojant
  • Nesilaikymas duoti kelią pėsčiųjų perėjose
  • Važiavimas degant raudonam šviesoforo signalui ir šviesoforo signalų ignoravimas

Greičio viršijimas greitkeliuose ir miesto keliuose

vyras vairuoja automobilis spidometras greitis kelias

Nors Lietuvoje, KET duomenimis, griežtai ribojamas greitis, daugelis vairuotojų vis dar viršija greitį, ypač tokiuose pagrindiniuose greitkeliuose kaip A1 arba miestuose, pavyzdžiui, Vilniuje ir Kaune.

Neretai galima pamatyti automobilius, važiuojančius greičiau nei leistinu 50 km/h greičiu miestuose arba 130 km/h greičiu autostradose, ypač kai keliai laisvi arba eismas nedidelis. Vairuotojai dažnai jaučia spaudimą prilygti aplinkinių greičiui, norėdami neatsilikti nuo bendro srauto ir neišsiskirti. Ši kolektyvinė mąstysena kartais skatina net ir paprastai atsargius vairuotojus dar šiek tiek paspausti akceleratoriaus pedalą.

Greičio matuokliais ir reguliuojamais policijos patruliais, ypač gerai žinomuose keliuose, siekiama atgrasyti nuo greičio viršijimo, o baudos siekia nuo 30 iki 550 eurų, priklausomai nuo to, kiek viršijama leistina riba.

Nepaisant to, daugelis vairuotojų su draugais ar šeimos nariais dalijasi istorijomis apie tai, kaip jiems pavyko „išsisukti“ nuo baudų už greičio viršijimą, todėl susidaro įspūdis, kad Lietuvoje tai yra kasdienio vairavimo dalis. Net ir rizikuodami prarasti vairuotojo pažymėjimą už šiurkščius pažeidimus, daugelis kelyje noras pritapti prie bendruomenės dažnai nusveria baimę būti pagautiems.

Saugos diržų reikalavimų nepaisymas

moteris segasi saugos dirza automobilyje saugos dirzas

Be susirūpinimo dėl greičio viršijimo, kita Lietuvos keliuose plačiai paplitusi problema yra vairuotojų ir keleivių polinkis ignoruoti sėdynės diržų reikalavimus.

Nepaisant aiškiai nustatytų KET taisyklių, daugelis žmonių saugos diržus vis dar laiko neprivalomais – ypač trumpose kelionėse po Vilnių, Kauną ar sėdėdami ant galinės sėdynės. Dėl tokio atsainaus požiūrio kyla pavojus ir jiems patiems, ir kitiems.

Saugos diržų segėjimas yra paprastas veiksmas, kuriuo parodoma pagarba visų saugumui Lietuvos keliuose. Tai reiškia, kad jums rūpi jūsų draugai, šeima ir visi kiti, kurie kartu su jumis važiuoja A1 ar miesto gatvėmis.

Automobilio apsauga nuo vagysčių ir stichijų – pasitikrinkite Kasko pasiūlymus internetu.

Prisisegti diržą – tai mažas žingsnis, kuriuo parodote, kad vertinate visų Lietuvos keliais keliaujančių žmonių saugumą.

Lietuvos institucijos dažnai primena visiems vairuotojams ir keleiviams, kad saugos diržų naudojimas yra dėl bendros atsakomybės, o ne tik dėl asmeninių pageidavimų. Kai visi stengiasi, mūsų keliai tampa saugesni visiems. Vieningas šios taisyklės laikymasis ne tik išgelbsti gyvybes, bet ir stiprina pasitikėjimą bendruomenėje.

Skaitykite  Važiavimas per raudoną: ar atimamas vairuotojo pažymėjimas?

Naudojimasis mobiliaisiais telefonais vairuojant

Nepaisant dažnų valdžios institucijų įspėjimų, daugelis vairuotojų Lietuvoje vis dar neatsispiria pasitikrinti telefonų sėdėdami prie vairo. Šis įprotis ne tik pavojingas – tai ir akivaizdus Lietuvos saugos keliuose taisyklių (KET) pažeidimas, turintis įtakos visų žmonių gerovei.

Pagal Lietuvos įstatymus, naudotis mobiliuoju telefonu be laisvų rankų įrangos vairuojant griežtai draudžiama, nesvarbu, ar važiuojate Vilniaus miesto gatvėmis, ar A1 greitkeliu, ar važiuojate į darbą Kaune. Jei vairuotojas bus pagautas, jam gresia bauda nuo 60 iki 90 eurų, o už pakartotinį nusižengimą galima net laikinai netekti vairuotojo pažymėjimo.

Kai vairuotojai žvilgčioja į ekranus, ieškodami skambučių, žinučių ar navigacijos, jų dėmesys atitrūksta nuo kelio, todėl kyla pavojus jiems patiems ir kitiems eismo dalyviams. Bendra atsakomybė už tai, kad Lietuvos keliai būtų saugūs, reiškia, kad kiekvieno vairuotojo pasirinkimas yra svarbus. Bendruomenės nariai nori pasitikėti vieni kitais ir sutelkti dėmesį į vairavimą, o ne į skaitmeninius dėmesį blaškančius dalykus.

Lietuvos policija suintensyvino patruliavimą ir kontrolę, ypač piko metu ir pagrindiniuose keliuose, tačiau tikrieji pokyčiai vyksta vairuotojams palaikant vieniems kitus ir priimant atsakingus sprendimus. Pasirinkdami nesinaudoti telefonais vairuojant, visi padeda kurti saugesnius kelius Lietuvoje visiems.

Nesilaikymas duoti kelią pėsčiųjų perėjose

pesciuju pereja tamsus vakaras

Išlikti budriems prie vairo reiškia ne tik padėti telefoną į šalį – Lietuvos vairuotojai taip pat turi atidžiai stebėti pėsčiųjų perėjas. Pasiduoti pėstiesiems – tai ne tik pagarbos ženklas visiems Lietuvos keliais važiuojantiems žmonėms, bet ir svarbus žingsnis kuriant saugesnę ir draugiškesnę bendruomenę tokiuose miestuose kaip Vilnius, Kaunas ar Klaipėda.

Kai vairuotojai nesustoja prie pažymėtų pėsčiųjų perėjų, pėstieji gali jaustis nematomi arba nepageidaujami, o tai sukelia įtampą ir nepasitikėjimą tarp eismo dalyvių. Dauguma lietuvių nori prisidėti prie draugiškos atmosferos kūrimo, o tokie paprasti veiksmai kaip duoti kelią pėsčiųjų perėjose iš tiesų daug ką keičia.

Pagal KET (Kelių eismo taisyklės) Lietuvoje vairuotojai privalo sustoti prieš pėsčiuosius, kurie jau yra arba žengia į pažymėtą perėją. Deja, šios taisyklės kartais nepaisoma, ypač įžūliose gatvėse, tokiose kaip Gedimino prospektas Vilniuje ar Savanorių prospektas Kaune.

Skaitykite  Iki 5 800 € bauda už pėsčiojo aptaškymą – štai kur taip baudžiama

Šios pareigos ignoravimas ne tik kelia pavojų pėstiesiems, bet ir gali užtraukti baudą, kuri gali siekti iki 90 eurų už nesilaikymą pėsčiųjų perėjoje. Laikydamiesi įstatymų ir paisydami pėsčiųjų perėjų, vairuotojai parodo, kad jiems rūpi artimųjų saugumas.

Kai visi laikosi šios taisyklės, tai padeda kurti bendruomenę, kurioje žmonės iš tiesų rūpinasi vieni kitais – kiekvienoje sankryžoje ir kiekvienoje gatvėje visoje Lietuvoje.

Važiavimas degant raudonam šviesoforo signalui ir šviesoforo signalų ignoravimas

vaziavimas per raudona raudonas sviesoforo signalas

Nors kai kuriems Lietuvos vairuotojams gali kilti pagunda sutaupyti kelias sekundes važiuojant degant raudonam šviesoforo signalui, šis rizikingas sprendimas yra vienas dažniausių ir pavojingiausių pažeidimų mūsų keliuose – tiek Vilniuje, tiek Kaune, tiek Klaipėdoje, tiek tokiuose judriuose keliuose kaip A1.

Važiavimas degant raudonam šviesoforo signalui gali atrodyti kaip trumpiausias kelias, tačiau tai vienas dažniausių ir pavojingiausių eismo taisyklių pažeidimų Lietuvoje.

Šviesoforo signalų nepaisymas kelia pavojų ne tik vairuotojui, bet ir kelia pavojų kitiems eismo dalyviams, įskaitant vairuotojus, dviratininkus ir pėsčiuosius. Šviesoforai įrengiami tam, kad užtikrintų saugų ir nuspėjamą judėjimą visiems ir padėtų kurti žmonių pasitikėjimą kelyje. Signalo nepaisymas griauna šį pasitikėjimą ir sutrikdo bendros atsakomybės jausmą, kuris yra būtinas saugiam vairavimui.

Lietuvos įstatymai taip griežtai vertina tokius pažeidimus: važiavimas degant raudonam šviesoforo signalui laikomas sunkiu Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimu. Pažeidėjams gresia baudos nuo 60 iki 90 eurų, o už pakartotinį pažeidimą gali būti uždrausta vairuoti iki šešių mėnesių.

Be to, pagautas nepaisantis kelio ženklų gali turėti įtakos jūsų bonus-malus klasifikacijai, kuri gali turėti įtakos privalomojo draudimo kainai.

Lietuvos keliuose dažnai pažeidžiami viršijamas greitis, neprisisegami saugos diržai, naudojamasi telefonu, neduodama kelio pėstiesiems ir važiuojama degant raudonam šviesoforo signalui. Toks pavojingas elgesys ne tik pažeidžia įstatymus, bet ir kasdien kelia pavojų žmonių gyvybėms. Jei vairuotojai rimčiau žiūrėtų į kelių eismo taisykles, o valdžios institucijos griežčiau jų laikytųsi, keliai būtų daug saugesni visiems. Galiausiai, atsakomybės ir sąmoningumo kultūros kūrimas yra svarbiausias veiksnys siekiant sumažinti eismo įvykių skaičių ir padaryti Lietuvos gatves saugesnes visiems.

Žymos: ket pažeidimai
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Kraują stingdantis momentas sunkvežimis laukė posūkio, o lengvosios vairuotojas išlėkė tiesiai į priešpriešą

Kraują stingdantis momentas: sunkvežimis laukė posūkio, o lengvosios vairuotojas išlėkė į priešpriešą

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Sankryžos drama susidūrė Volkswagen ir Ford

Sankryžos drama – susidūrė „Volkswagen“ ir „Ford“

0

Taip pat skaitykite

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Bauda už telefoną ir teisės vairuoti atėmimas be įrodymų: ar verta skųsti?

Kinų „Aito M9“ nušluoja vokiečių milžinus: BMW ir „Mercedes“ pralaimi

Gražūs valstybiniai numeriai dingsta akimirksniu: vartotojai klausia – ar „Regitra“ juos pasilieka?

42 eurų bauda už 10 cm pravertą langą. Italijos policija nejuokauja

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.