• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 29 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

LAKD pasirengusi paskelbti viešuosius pirkimus ruožų nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbams atlikti

pagal Andžej Biaigo
2023.10.11, 10:55
Eismas
A A
0
Skelbiamas pirkimas vienam kelio Vilnius–Utena ruozui projektuoti
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Lietuvos automobilių kelių direkcija netrukus paskelbs viešojo pirkimo konkursus dviem magistralinio kelio Vilnius–Utena ruožų, kurių bendras ilgis siekia beveik 30 km, remonto darbams atlikti. Planuojama, kad sėkmingai pasibaigus pirkimo procedūroms ir sudarius rangos sutartis, darbai kelyje nuo Molėtų iki Utenos galėtų prasidėti jau pirmąjį 2024 m. ketvirtį.  Tačiau, ar darbai prasidės, priklausys nuo skirto finansavimo.

Magistralinio kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija yra vienas iš šios Vyriausybės prioritetinių darbų, įrašytų Vyriausybės programoje. Lietuvos automobilių kelių direkcija nuosekliai siekė šio projekto įgyvendinimo ir parengė techninius projektus dviem šio kelio ruožams bei  yra pasirengusi rekonstruoti šį vieną svarbiausių šalies kelių infrastruktūros objektų, jei tam bus užtikrintas finansavimas kitų metų valstybės biudžete.

„Mažiau nei prieš mėnesį paskelbėme pirmąją gerą žinią apie „amžiaus statybomis“ pramintus Vilnius–Utena kelio rekonstrukcijos darbus ir realią šių darbų pradžią. Kelio rekonstravimo darbai ties Utenos miestu prasidės netrukus, tad laikas judėti toliau. Suprasdami, koks Vilnius–Utena kelias svarbus ne tik šiaurės rytų regiono, bet ir visos šalies gyventojams, esame suplanavę ir pasirengę maksimaliai greitai  paskelbti rangos darbų konkursus ir kituose kelio ruožuose. Procesą šiuo metu stabdo tik nežinia dėl finansavimo, ar pakankamą finansavimą pavyks užsitikrinti kitiems metams“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Viešuosius konkursus kapitalinio remonto darbams atlikti Lietuvos automobilių kelių direkcija ketina netrukus paskelbti kelio Vilnius–Utena ruožams nuo 64,332 iki 79,510 km ir nuo 79,510 iki 93,726 km.

Rengiant techninius darbo projektus, kelyje buvo atlikti geologiniai tyrimai, kurių metu nustatyta, jog dalį kelio sudaro silpna sankasa. Dėl esamos kelio dangos konstrukcijos būklės ir siekiant užtikrinti ilgesnį kelio eksploatacijos laikotarpį, alternatyvos nešalinti betono dangos plokščių buvo atsisakyta.

Numatyta, jog viešųjų konkursų laimėtojai kapitalinius kelio remonto darbus 2-uose ruožuose nuo Molėtų iki Utenos, pagal parengtus techninius darbo projektus, įgyvendins remiantis tvarios veiklos kriterijumi. Tai reiškia, kad vykdant kelio ruožų remonto darbus šiuo metu kelią sudaranti betono dangos plokščių medžiaga gali būti naudojama antrą kartą.

Skaitykite  CO2 mokestis ir MTZ zonos: kaip keisis vairuotojų kasdienybė 2026 m.?

Vykdant kapitalinius nurodytų ruožų remonto darbus, kelyje suplanuota įrengti autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, saugiam patekimui iki jų numatyti pėsčiųjų takai bei modernus apšvietimas. Siekiant mažinti eismo įvykių, susijusių su žvėrių migracija, skaičių, kelio remonto darbų metu suplanuota įrengti ir specialius nuo to saugančius inžinerinius sprendimus (tinklo tvoras bei horizontalius barjerus). Atsižvelgiant į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, atlikus transporto srautų modeliavimą – rekonstruojamuose ruožuose numatytas papildomų kairiojo posūkio juostų sprendimas.

Siekdama valdyti rizikas, kad kitąmet keliams skiriamo finansavimo gali nepakakti, pateiktuose viešojo pirkimo dokumentuose Lietuvos automobilių kelių direkcija numatė ir papildomą sąlygą dėl galimo rangos darbų pirkimo procesų nutraukimo. Bendrovė viešojo pirkimo procedūras gali nutraukti, jeigu pagal Kelių priežiūros ir plėtros programą (KPPP) šiems kelio rangos darbams lėšų suma nebus suplanuota arba bendrovė šiems darbams finansuoti negaus lėšų iš kito finansavimo šaltinio. Praėjusią savaitę Vyriausybės pateiktame biudžeto projekte kitiems metams kelių infrastruktūros plėtrai yra numatyta tokia pat suma, kaip ir šiems metams.

Primename, kad rugsėjo viduryje Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė rangos darbų sutartį dėl kelio Vilnius–Utena ruožo Utenos mieste rekonstravimo. Čia rekonstrukcijos darbus planuojama baigti iki artėjančių metų liepos mėnesio.

Kelyje Vilnius–Utena šiuo metu taip pat rengiami ir dar dvejų kelio ruožų rekonstravimo nuo Riešės iki Molėtų techniniai darbo projektai, kuriuos baigus, bus skelbiami rangos darbų viešieji konkursai.

Planuojama, kad visas Vilnius–Utena kelias (nuo Riešės iki Utenos) bus sutvarkytas 2025 metais.

Žymos: a14 vilnius-utenakelio darbai
Dalintis14DalintisSiųstiDalintis2
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Alyvos keitimo klaidos: ką daro net ir patyrę vairuotojai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Šie nauji automobiliai per metus praranda iki 50 % vertės

5 naudoti automobiliai, kurių reikėtų vengti – ekspertų įspėjimas

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz