• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Oficialiai užbaigtas Liepkalnio ir Žirnių g. viadukas jau duoda teigiamų pokyčių

pagal Andžej Biaigo
2021.09.17, 5:32
Eismas
A A
0

Šaltinis: Vilniaus miesto savivaldybė. Nuotr.: Saulius Ž.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Daugiau nei pusantrų metų trukę intensyvūs darbai sostinės Liepkalnio g., Minsko pl. ir Žirnių g. sankryžoje oficialiai baigti – Vilnius turi modernią ir saugią dviejų lygių sankryžą. Pirmieji tyrimo rezultatai rodo, kad nors pravažiuojančių per sankryžą automobilių skaičius išaugo trečdaliu, daugumoje krypčių spūstys ženkliai sumažėjo.

Šiuo metu per valandą sankryžą visomis kryptimis kerta 3,4 tūkst. transporto priemonių, o tai yra 24 proc. daugiau nei prieš dvejus metus. Dabar sankryžą kertantis srautas siekia 83 tūkst. automobilių per parą. Didžiausią naudą jaučia važiuojantieji Minsko pl. ir Žirnių g. kryptimis – visos paros metu pravažiuoja 33 proc. daugiau transporto priemonių per valandą negu iki sankryžos rekonstrukcijos.

„Tai viena intensyviausių Vilniaus sankryžų, akivaizdu, kad jos atnaujinimas lėmė ir didesnius automobilių srautus – per šią sankryžą nukreipia ir kelionių planavimo programėlės telefone. Dabar matome rezultatus, kad dviejų lygių sankryžos sukūrimas daugumoje sankryžos krypčių sutrumpino vairuotojų laukimo laiką“, – teigia Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Oficialiai uzbaigtas Liepkalnio ir Zirniu g. viadukas jau duoda teigiamu pokyciu 2
Šaltinis: Vilniaus miesto savivaldybė. Nuotr.: Saulius Ž.

Palyginus rytinio ir vakarinio piko srautus su 2019 m. srautais, stebimas automobilių eilių prie sankryžos sumažėjimas. Jų vidurkis sankryžoje po rekonstrukcijos tyrimo metu sudarė apie 300 metrų, tuo tarpu 2019 m. tyrimo duomenimis tokių eilių vidurkis sudarė apie net 890 metrų. Ryškus eismo srautų pagerėjimas matomas Žirnių g. – Minsko pl. kryptimi, kur iki rekonstrukcijos dažnai buvusi iki 2 km judančio srauto eilė sutrumpėjo iki 0,8 km intensyviausiu paros metu.

Po rekonstrukcijos stipriai padidėjo miesto eismo valdymo centro galimybės operatyviai reaguoti į netipines situacijas sankryžoje ir koreguoti žalio signalo įsijungimo trukmę  – buvo įrengtos vaizdo stebėjimo kameros, nauji transporto jutikliai, atnaujinta šviesoforų infrastruktūra.

Pasak mero, svarbus rekonstrukcijos rezultatas – sankryža tapo patogesnė ir pėstiesiems bei dviratininkams.

Oficialiai uzbaigtas Liepkalnio ir Zirniu g. viadukas jau duoda teigiamu pokyciu 3
Šaltinis: Vilniaus miesto savivaldybė. Nuotr.: Saulius Ž.

Šalia sankryžos nutiesti nauji dviračių ir pėsčiųjų takai, neregių ir silpnaregių vedimo sistemos. Pėsčiųjų patogumui ir saugumui šviesoforais reguliuojamoje sankryžoje įrengtos naujos pėsčiųjų perėjos su garsiniais signalais ir žalio signalo iškvietimo mygtukais, pritaikytais regėjimo negalią turintiems žmonėms.

Darbus objekte atlikusios bendrovės „Fegda“ vadovas Žydrius Baublys pažymėjo, kad objekto sėkminga eiga ir užbaigimas labai priklausė nuo konstruktyvaus užsakovo ir rangovo bendradarbiavimo.

„Vien projekto pradžioje operatyviai susiderinta eismo apylanka padėjo sumažinti transporto spūsčių problemą rekonstruojamoje sankryžoje. Abi šalys įdėjo daug pastangų derinant statybos technologinius būdus su Vilniaus oro uostu, kadangi objektas buvo oro uosto apsauginėje zonoje. Darbų atlikimui jungtinės veiklos pagrindu susivienijusios įmonės „Fegda“ ir UAB „Tilsta“ buvo pasiūliusios labai trumpą darbų atlikimo terminą, todėl visa statybos eiga buvo suplanuota valandų tikslumu. Specialiųjų darbų atlikimui buvo sudarytos sutartys tik su patikimais ir laiko patikrintais subrangovais, siekiant, kad nei vienas darbo etapas neužstrigtų dėl apyvartinių lėšų trūkumo ar įmonės nekompetencijos,“ – pasakojo Ž. Baublys.

Sankryžoje įrengtas beveik 90 metrų tunelis, o virš jo – šviesoforais reguliuojama sankryža. Virš perdangos įrengta reguliuojama aštuonių eismo juostų Liepkalnio gatvės sankryža su iškiliomis pėsčiųjų perėjomis bei saugumo salelėmis.

Oficialiai uzbaigtas Liepkalnio ir Zirniu g. viadukas jau duoda teigiamu pokyciu 4
Šaltinis: Vilniaus miesto savivaldybė. Nuotr.: Saulius Ž.

Tunelyje įrengtos 4 eismo juostos, po 2 kiekviena kryptimi. Greta tunelio įrengtos nuovažos, kurios padeda transporto priemonėms saugiai ir sklandžiai įsilieti į eismą Minsko pl. Ir Žirnių g. kryptimis.

Šalia sankryžos pasodinta beveik 20 tūkst. kvadratinių metrų vejos, o artimiausiu metu, jei leis oro sąlygos, bus pasodinta 230 medžių ir beveik 2000 krūmų. Gyventojų patogumui gyvenamoji teritorija atskirta akustinėmis sienutėmis.

Dviejų lygių sankryžos darbus atliko UAB „Fegda“ ir UAB „Tilsta“. Darbai kainavo 38,6 mln. Eur. Didžioji išlaidų dalis finansuota iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.

Oficialiai uzbaigtas Liepkalnio ir Zirniu g. viadukas jau duoda teigiamu pokyciu 5
Šaltinis: Vilniaus miesto savivaldybė. Nuotr.: Saulius Ž.
Žymos: kelio darbai
DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz