• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Oficialu: kovo mėnesį bus pradėta atkarpos nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcija

pagal Andžej Biaigo
2024.01.31, 17:31
Eismas
A A
0
kelio moletai utena rekonstrukcija
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Šiandien Susisiekimo ministerijoje buvo pasirašyta „amžiaus statybomis“ praminto kelio Vilnius-Utena rekonstravimo sutartis. Spaudos konferencijos metu pranešta, jog jau kovo mėnesį bus pradėti kelio atkarpos nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbai. Beveik 30 km ruožą planuojama sutvarkyti dar iki šių metų pabaigos.

„Nuo dešimtmečius girdėtų kalbų ir dalytų pažadų pereiname prie realių darbų: Lietuvos „blogiausio“ kelio vardą visuomenėje turinčiame Utenos plente prasideda ilgai laukti rekonstrukcijos darbai. Visuomet pabrėžiau, kad šio visam Šiaurės Lietuvos regionui svarbaus plento rekonstrukcija yra vienas svarbiausių mūsų prioritetų, todėl dėjome visas pastangas, kad darbai – nepaisant daugybės kliūčių – pagaliau išjudėtų iš mirties taško. Sieksime, kad visi darbai kelyje Vilnius–Utena būtų baigti iki 2025 m. pabaigos, kaip šiuo metu ir yra suplanuota, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Magistralinio kelio Vilnius–Utena atnaujinimas yra vienas iš šios Vyriausybės kelių infrastruktūros prioritetų. Lietuvos automobilių kelių direkcija nuosekliai siekė šio projekto įgyvendinimo – buvo parengti atkarpos nuo Molėtų iki Utenos techniniai darbo projektai, paskelbti viešojo pirkimo konkursai rangos darbams atlikti, o Vyriausybei šių metų biudžete skyrus tam finansavimą, kovo pradžioje bus pradėti ir fiziniai darbai.

„Dar praėjusiais metais Kelių direkcija pradėjo savo vidinę transformaciją, kurios rezultatai, džiaugiuosi, jau yra matomi ir mūsų darbuose. Nebedaliname pažadų, kurių, žinome, jog negalėsime ištesėti. Atsakingai planuojame, spartiname vykdomus procesus ir nenukeliame problemų sprendimo vėlesniam laikui. Nehiperbolizuodamas pasakysiu, kad apie „betonkę“ žino visa Lietuva, o šio kelio remonto darbų laukia visi, ypač tie, kam tenka juo keliauti. Šis kelias yra svarbi jungtis tarp Vilniaus, Utenos ir kitų Šiaurės-Rytų regiono vietovių, todėl būtina pagaliau padaryti tai, kas nebuvo padaryta kelis dešimtmečius. Esame pažadėję sutvarkyti šį kelią, jei bus skirtas finansavimas. Finansavimas skirtas – dabar mūsų eilė vykdyti pažadus – kapitaliai suremontuoti šią kelio atkarpą ir užtikrinti saugų ir patogų susisiekimą šioje Lietuvos dalyje gyvenantiems ar ja važiuojantiems žmonėms,“ – sako Kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Suremontavus kelią nuo Molėtų iki Utenos, jame bus kapitaliai sutvarkytos dvi eismo juostos, įrengtos autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, saugiam patekimui iki jų numatyti pėsčiųjų takai bei modernus apšvietimas. Siekiant mažinti eismo įvykių, susijusių su žvėrių migracija, skaičių, suplanuota įrengti tinklo tvoras bei horizontalius barjerus. Atsižvelgus į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, atlikus transporto srautų modeliavimą, kapitaliai remontuojamame ruože ties sankryžomis numatyta įrengti papildomas kairiojo posūkio juostas.

Skaitykite  Draudžiamos zonos senesniems automobiliams – ar jūsų automobilis pateks į juodąjį sąrašą?

30 km atkarpos nuo Molėtų iki Utenos kapitalinio remonto darbams sudarytos dvi sutartys, kurių bendra vertė apie 61 mln. Eur su PVM. Darbų atlikimo sutartys pasirašytos su viešąjį konkursą laimėjusia AB ,,HISK‘‘.

Primename, kad 2023 m. spalio mėn. buvo pradėti darbai pirmame atnaujinamame šio magistralinio kelio ruože ties Utenos miestu. Čia darbus planuojama baigti šių metų III ketv.

Šiuo metu taip pat rengiami likusios beveik 43 km kelio Vilnius–Utena atkarpos nuo Riešės iki Molėtų rekonstravimo techniniai darbo projektai. Juos planuojama baigti iki šių metų II ketv. Pabaigus projektavimą, bus skelbiami viešojo pirkimo konkursai rekonstrukcijos darbams atlikti. Sėkmingai įvykdžius šias procedūras, darbai nuo Riešės iki Molėtų galėtų būti pradėti dar šiais metais.

Magistralinis kelias Vilnius–Utena – vienintelis kelias Lietuvoje su betono danga, statytas 1978-1985 m. Paskutiniai rangos darbai šiame kelyje vyko 2019–2021 m., kurių metu buvo rekonstruotas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 km, jis buvo paplatintas nuo 2 iki 4 eismo juostų. Dar anksčiau, 2008-2009 m. vyko kelio ruožo ties Vilniaus miesto riba rekonstrukcija (nuo 10 iki 16 km) ir taip pat buvo praplatinta kelio dalis iki 4 eismo juostų.

Žymos: Molėtai - Utenarekonstrukcija
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.