• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte: didesnis efektyvumas kasmet atneš 9,1 mln. eurų finansinę naudą

pagal Andžej Biaigo
2022.05.05, 5:54
Eismas
A A
0

Sauliaus Žiūros nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Miesto savivaldybės valdoma uždaroji akcinė bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) savo veiklą organizuos efektyviau. Nuo praėjusių metų rudens bendrovė vykdo naują veiklos optimizavimo projektą „Banga“, kurio įgyvendinimas ne tik padidins VVT konkurencingumą, užtikrins įmonės skaitmenizaciją, bet ir pagerins darbuotojų įgūdžius. Projektas kasmet atneš apie 9,1 mln. eurų finansinę naudą ir leis toliau kryptingai judėti pokyčių link.

Anot VVT generalinio direktoriaus Dariaus Aleknavičiaus, pernai lapkritį startavęs „Bangos“ projektas padės didinti VVT lankstumą ir procesų greitį, leis efektyviau valdyti turtą bei didinti veiklos skaitmenizavimo lygį, taip pat gerės organizacijos adaptavimosi įgūdžiai.

„Šių metų vasarį projektas pasiekė paskutinę – pokyčių plano stadiją, kurią užbaigsime iki 2023 m. Nors įprasta manyti, kad veiklos optimizavimas yra susijęs su darbuotojų skaičiaus mažinimu, vienas iš pagrindinių „Bangos“ tikslų yra jų didinimas. Tai padės paskirstyti vairuotojams tenkantį krūvį, tikslingiau organizuoti darbus ir pasiūlyti kokybiškesnes viešojo transporto paslaugas vilniečiams“, – sako D. Aleknavičius.

Svarbus ir finansinis aspektas

VVT generalinis direktorius tvirtina, kad optimizacija užtikrins geresnius finansinius rezultatus ir padės kasmet sutaupyti reikšmingą pinigų sumą.

„Planuojame, kad permainos dar šiemet leis pagerinti įmonės veiklos rezultatus ir prie jų pridėti apie 500 tūkst. eurų. Kitąmet ši suma turėtų siekti apie 5,7 mln. eurų, o 2024 m. ir ateityje – 9,1 mln. eurų kasmet“, – teigia D. Aleknavičius.

Jis patikslina, kad su „Bangos“ projektu susiję vidiniai pokyčiai pareikalaus ir tam tikrų investicijų į informacines technologijas, esamų sistemų atnaujinimą ir naujų sprendimų diegimą.

„Numatyti vidiniai pokyčiai ilgainiui turės pozityvų indėlį finansiniams VVT rezultatams. Be to, suplanuotos investicijos vilniečiams leis pajusti patogesnes keliones. Didinant viešojo transporto priemonių išleidimą ir maršrutų pasirenkamumą, keleiviai sutaupys laiko bei kelionės tikslą pasieks kur kas greičiau“, – sako D. Aleknavičius.

Komandą papildys 80 naujų darbuotojų

Visą „Bangos“ pokyčių programą sudaro 15 atidžiai prižiūrimų dalių. Pasak D. Aleknavičiaus, didžiausią finansinę naudą – 3,5 mln. eurų – bendrovė gaus įdarbinusi naujų vairuotojų.

„Siekdami patenkinti miestiečių poreikius, per šiuos metus turime nuvažiuoti beveik 36 mln. km. Vis dėlto su dabartiniais pajėgumais tai padaryti būtų sudėtinga, todėl planuojame, kad per metus komandą papildys 80 naujų darbuotojų“, – teigia VVT generalinis direktorius.

Skaitykite  Draudžiamos zonos senesniems automobiliams – ar jūsų automobilis pateks į juodąjį sąrašą?

A. Aleknavičius pratęsia, jog siekdama pritraukti naujų darbuotojų įmonė ne tik didina konkurencingumą – dalį veiklos efektyvinimo metu gautos finansinės naudos skiria darbo užmokesčio didinimui, bet ir intensyviau vykdo darbuotojų paiešką, įdarbina karo pabėgėlius iš Ukrainos.

Efektyviam valdymui pasitelks dirbtinį intelektą

Efektyviai valdyti transporto parką VVT planuoja diegdama dirbtinį intelektą – naują troleibusų ir autobusų valdymo sistemą.

„Nauja troleibusų ir autobusų valdymo sistema pakeis iki šiol taikytą rankinį vairuotojų ir transporto priemonių darbo planavimo procesą, lėmusį mažesnį, nei norima, keleivių vežimo punktualumą, nepakankamą transporto parko panaudojimo lygį. Naujoji sistema lems didesnę transporto priemonių ridą, našiau paskirstys žmogiškuosius išteklius ir leis operatyviai, atsižvelgiant į dirbtinio intelekto atmintį, keisti maršrutų grafikus“, – sako VVT atstovas.

Pasak D. Aleknavičiaus, pavyzdžiui, vertinama galimybė, kad transporto priemonės vairuotojų pertraukų metu nestovėtų, o būtų nukreipiamos ten, kur yra didžiausias jų poreikis. Toks sprendimas ne tik užtikrintų tinkamą darbuotojų poilsį, bet ir leistų tvariau naudoti transporto priemones. Taip būtų galima 5 proc. sumažinti rezervinių transporto priemonių skaičių, o įmonė gautų apie 30 tūkst. eurų daugiau papildomų pajamų per mėnesį.

Be to, VVT skatins vairuotojus transporto priemones valdyti ekonomiškiau ir įdiegs motyvacinę ekovairavimo sistemą. Mažesnis energijos suvartojimas užtikrins tvarų įmonės augimą ir bus ekologiškai naudingesnis tiek sostinei, tiek ir jos gyventojams.

Tarp kitų „Bangos“ projekto iniciatyvų: remonto ir infrastruktūros aptarnavimo išteklių gerinimas, transporto priemonių paruošimo ir valymo procesų optimizavimas, pajamų iš papildomų veiklų (reklamos, turto nuomos ir kitų) didinimas, eismo valdymo funkcijų skaitmenizavimas, IT sistemų integracija ir „Lean“ valdymo kultūros diegimas.

Žymos: vilniaus viešasis transportas
DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.