• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 15 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

„Via Lietuva“ imasi veiksmų: tiltų būklės gerinimas tampa prioritetu

pagal Michal Kovalčiuk
2025.02.12, 10:00
Eismas
A A
0
silo tiltas vilnius

S. Žiūros nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Reaguodama į prastėjančią Lietuvos tiltų būklę, „Via Lietuva“ ėmėsi iniciatyvos, kuria siekiama prailginti dar tinkamos būklės tiltų tarnavimo laiką. Šiuo metu beveik 13 proc. šalies valstybei priklausančių tiltų priskiriami blogos būklės kategorijai, o likusiems statiniams – daugeliui jų yra 50-60 metų – gresia greitas sunykimas artimiausiu metu.

Siekdama užkirsti kelią šiam nuosmukiui, „Via Lietuva“ paskelbė viešuosius pirkimus tiltų elementų remonto darbams atlikti. Tikslas – įgyvendinti prevencines priemones, kurios padėtų sulėtinti degradacijos procesą ir pailginti šių statinių eksploatavimo trukmę. Ši iniciatyva leis efektyviau vykdyti tiltų ir viadukų techninę priežiūrą ir kartu užtikrins, kad smulkūs, tačiau labai svarbūs remonto darbai, pavyzdžiui, tiltų deformacinių siūlių atnaujinimas, būtų atliekami laiku. Tai padės užkirsti kelią greitesniam šių svarbių transporto statinių nusidėvėjimui.

Strateginės investicijos į infrastruktūrą

Pagal prevencinio remonto planą per ateinančius dvejus metus visoje Lietuvoje bus suremontuota iki 40 tiltų, tam skirta apie 4 mln. eurų. Pasak susisiekimo viceministro Rioderiko Žiobako, svarbiausia – saugumas:

„Deja, paveldėjome šią prastėjančią infrastruktūrą. Negalime ilgiau delsti ir rizikuoti kelti pavojų per mūsų šalį važiuojančių vairuotojų gyvybei. Šie remonto darbai leis mums išspręsti dešimčių statinių problemas, tačiau tai tik pradžia. Esame pasiryžę gerokai sumažinti kritinės būklės tiltų skaičių ir galiausiai visiškai panaikinti nesaugią transporto infrastruktūrą.“

Viena iš pagrindinių remonto strategijų – laiku pakeisti deformacines siūles, kad būtų išvengta atraminių tilto elementų konstrukcijos pablogėjimo. Be to, tinkamų drenažo sistemų užtikrinimas padės apsaugoti pagrindinius tilto konstrukcinius elementus – sijas ir atramas – nuo vandens sukeltų pažeidimų. Netgi paprastas, bet veiksmingas vietinis betono remontas, naudojant pažangius remonto mišinius, sulėtins defektų progresavimą ir prailgins tilto tarnavimo laiką bent penkeriais metais.

Ilgalaikė vizija ir finansavimo iššūkiai

Pastaraisiais metais vis didesnį susirūpinimą kelia prastėjanti tiltų būklė Lietuvoje. Kaip pastebi „Via Lietuva“ Infrastruktūros ir techninės priežiūros grupės vadovas Martynas Gedaminskas, šiai problemai spręsti būtini kompleksiniai sprendimai:

„Tiltų būklė Lietuvoje sparčiai blogėja. Nors dėl riboto finansavimo neįmanoma atnaujinti visų tiltų iš karto, pirmenybę teikiame tiems, kuriems gresia pavojus artimiausiu metu tapti nepravažiuojamais. Prevencinė priežiūra yra labai svarbus žingsnis siekiant užtikrinti jų ilgaamžiškumą.“

Per pastaruosius ketverius metus investicijos į tiltų priežiūrą, palyginti su 2017-2020 m. laikotarpiu, padidėjo tris kartus. Nuo to laiko buvo suremontuoti 94 tiltai, o vien 2023 m. investuota rekordinė 75 mln. eurų suma – gerokai daugiau nei 2021 m. skirta 14 mln. eurų.

2024 m. „Via Lietuva“ tęsė didžiuosius tiltų rekonstrukcijos projektus: baigė A. Meškinio tilto renovaciją, pradėjo Dubysos ir Nevėžio tiltų Raseinių ir Kėdainių rajonuose darbus, baigė Marvelės viaduko Kaune remontą. Iš viso praėjusiais metais restauruota daugiau kaip 30 tiltų ir viadukų.

Kelias į priekį: Tvarios infrastruktūros užtikrinimas

Visi valstybinės reikšmės keliai ir jų infrastruktūra finansuojami pagal nacionalinę Kelių plėtros ir priežiūros programą. Tačiau norint visiškai atkurti 118 tiltų, kurių būklė šiuo metu priskiriama prie blogos, reikėtų maždaug 500 mln. eurų – tai viršija visą metinį programos biudžetą. Atsižvelgiant į šiuos finansinius suvaržymus, periodinė tiltų priežiūra išlieka pagrindine strategija, padedančia pratęsti tiltų naudojimo galimybes ir užkirsti kelią tolesniam jų struktūros blogėjimui.

„Via Lietuva“ yra atsakinga už daugiau kaip 21 000 km valstybinės reikšmės kelių, daugiau kaip 1 500 tiltų, viadukų ir tunelių bei daugiau kaip 2 000 km pėsčiųjų ir dviračių takų. Įgyvendindama 2023 m. pradėtą įgyvendinti pertvarkos strategiją, bendrovė padarė didelę pažangą siekdama infrastruktūros gerinimo tikslų.

Kaip manote, ar, atsižvelgiant į šias pastangas, Lietuva daro pakankamai, kad išspręstų senstančios tiltų infrastruktūros problemą? Pasidalykite savo mintimis žemiau esančiuose komentaruose!

Nebijokite netikėtumų – apskaičiuokite Kasko draudimo kainą vos per minutę.

Žymos: kelio darbaitiltaiVia Lietuva
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

TOP 10 naudotų automobilių, kurie geriausiai išlaiko vertę 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz