„Dacia Spring“ niekada neturėjo būti prabangus elektrinis automobilis. Tačiau, nepaisant kuklios kainos ir minimalistinių savybių, jis užkariauja Lietuvos vairuotojų simpatijas. Nuo Vilniaus miesto gatvių iki mažų miestelių šis biudžetinis elektromobilis daro didelę įtaką.
1. Tai vienas įperkamiausių elektromobilių Europoje
„Dacia Spring“, kurio kaina prasideda vos nuo 18 990 eurų prieš lengvatas (o su valstybės parama – dar mažiau), yra prieinamiausia nauja elektrinė transporto priemonė Lietuvoje. Elektromobilių subsidijos siekia iki 5 000 EUR, todėl kaina gali būti mažesnė nei daugelio naudotų benzininių automobilių.
Daugeliui Lietuvos gyventojų, ypač gyvenančių miestuose arba kaip antrasis automobilis, „Dacia Spring“ yra reali galimybė pradėti naudotis elektra varomu automobiliu.
2. Puikiai tinka važinėti mieste ir užmiestyje
Dėl kompaktiško dydžio, minkštos pakabos ir lengvo vairo mechanizmo „Dacia Spring“ idealiai tinka važinėti siauromis gatvėmis, parkuotis ankštose vietose ir trumpai kasdien važinėti į darbą. Jo oficialus nuvažiuojamas atstumas yra 230-305 km (priklausomai nuo versijos), kurio daugiau nei pakanka važinėjant mieste Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje.
Įkrovimas namuose iš įprasto elektros lizdo užtrunka, tačiau daugumai „Spring“ savininkų retai prireikia greitojo įkrovimo, nes jie per dieną nuvažiuoja mažiau nei 50 km.
3. Paprastumas yra privalumas
Pamirškite įmantrius ekranus ar autonomines funkcijas. Dacia Spring siūlo viską, ko jums iš tikrųjų reikia: oro kondicionierių, galinę kamerą, „Bluetooth“, USB ir pagrindinį medijos ekraną.
Žemos technologijos reiškia, kad yra mažiau elektronikos, kuri gali sugesti – tai didelis pliusas Lietuvos vairuotojams, kurie nori patikimo, nesudėtingo transporto be nereikalingo sudėtingumo.
4. Mažos eksploatavimo išlaidos ir minimali priežiūra
Elektra Lietuvoje vis dar pigesnė už benziną, o „Dacia Spring“ energijos sąnaudos neviršija 15 kWh/100 km, todėl jis yra vienas efektyviausių elektromobilių rinkoje.
Nereikia keisti tepalų, sankabos, pavarų dėžės – tereikia stebėti stabdžius ir padangas. Štai kodėl Lietuvoje jį pradeda diegti dalijimosi automobiliais paslaugos ir pristatymo įmonės.
5. Keičiama nuomonė apie biudžetinius elektromobilius
Iš pirmo žvilgsnio daugelis atmetė „Spring“ kaip „pernelyg paprastą“ arba „tiesiog žaislą“. Tačiau po bandomojo važiavimo dauguma maloniai nustebo, koks jis pajėgus ir praktiškas. Galbūt jis ir nelaimės drago lenktynių, tačiau kasdieniniame gyvenime jis puikiai susitvarko – ypač už tokią kainą.
Jauniems vairuotojams, miestiečiams ir ekologija besirūpinančioms šeimoms „Dacia Spring“ pasirodo esąs ne tik pigus elektrinis automobilis – tai protinga investicija.
„Dacia Spring“ nėra efektingas, bet būtent todėl jis ir veikia. Jis įperkamas, efektyvus, lengvai eksploatuojamas ir sukurtas naudoti realiame pasaulyje. Lietuvos vairuotojai į jį pradeda žiūrėti ne kaip į kompromisą, o kaip į išmintingą šiuolaikiško, tvaraus mobilumo pasirinkimą.
Ar svarstytumėte galimybę vairuoti „Dacia Spring“? O gal manote, kad Lietuvos keliams jis per daug paprastas? Pasidalykite savo nuomone komentaruose!