• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 24 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Ar tai elektromobilių eros pabaigos pradžia? „Renault“ kuria atgalinį perėjimą į hibridus

pagal Andžej Biaigo
2025.04.18, 14:30
Elektromobiliai
A A
0
Horse Powertrain renault
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pasauliniams automobilių gamintojams svarstant savo visiškai elektrinių automobilių strategijas, nauja „Horse Powertrain“, kurią bendrai valdo „Renault“, „Geely“ ir „Aramco“, koncepcija siūlo naujovišką sprendimą – modulinį, iš karto montuojamą hibridinį maitinimo bloką, skirtą esamiems elektriniams automobiliams modifikuoti. Ši naujovė gali pakeisti gamintojų požiūrį į tvarų judumą.

Turinys
Toggle
  • Kas yra „arklio“ hibridinio automobilio koncepcija?
  • Kodėl automobilių gamintojai gali naudoti šią hibridinę sistemą
  • Techniniai „Drop-In Unit“ ypatumai
  • Pasekmės Lietuvos ir Europos rinkai
  • Žvilgsnis į ateitį: 2028 m. ir vėliau

Kas yra „arklio“ hibridinio automobilio koncepcija?

„Future Hybrid Concept“ yra „viskas viename“ jėgos agregatas, kuriame vidaus degimo variklis, elektros variklis ir pavarų dėžė sujungti į vieną kompaktišką įrenginį. Ji skirta pakeisti priekinį pavaros modulį akumuliatoriniuose elektromobiliuose (BEV), kad juos būtų galima paversti hibridiniais automobiliais minimaliai modifikuojant.

Priešingai nei tradiciniai hibridinių transporto priemonių pertvarkymai, kuriuos reikia pertvarkyti pagal užsakymą, ši sistema prisukama tiesiai prie elektromobilio rėmo ir integruojama į jo elektrinę architektūrą. Ji palaiko platų degalų asortimentą – benziną, etanolį, metanolį ir sintetinius alternatyvius degalus.

Kodėl automobilių gamintojai gali naudoti šią hibridinę sistemą

Pastaraisiais metais gamintojai investavo milijardus į specialias EV platformas. Tačiau dėl lėto diegimo tam tikrose rinkose, nerimo dėl ridos ir infrastruktūros spragų bendrovės siekia diversifikuoti savo veiklą. Arklio sprendimas leidžia:

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.
  • mažesnes kūrimo ir gamybos sąnaudas
  • Suderinamumą su esamomis EV gamybos linijomis
  • Mažesnė priklausomybė nuo pilnų akumuliatorių sistemų
  • Lankstumą rinkoje, ypač regionuose su ribota EV infrastruktūra

Ši koncepcija leidžia automobilių gamintojams išlaikyti jėgos agregatų įvairovę neperprojektuojant gamybos linijų ar platformų iš naujo.

Techniniai „Drop-In Unit“ ypatumai

Įrenginį, sumontuotą rytų-vakarų konfigūracijoje, sudaro:

  • Vidaus degimo variklis (galimybė naudoti įvairius degalus)
  • Elektros variklis, skirtas hibridiniam arba elektra varomam režimui
  • Integruota transmisijos sistema
  • Visa galios elektronika „viskas viename“: valdiklis, inverteris, nuolatinės srovės DC-DC keitiklis, įmontuotas įkroviklis
  • 800 V įkrovimo stiprintuvas, užtikrinantis suderinamumą su greituoju įkrovimu

Hibridinė sistema gali veikti keliais režimais: kaip esamo akumuliatoriaus ridos ilgintuvas arba visų varančiųjų ratų konfigūracija, kai ji sujungta su galine elektrine ašimi.

Skaitykite  Elektromobiliai – naujas standartas Lietuvos įmonių autoparkuose

Pasekmės Lietuvos ir Europos rinkai

Ši taisyklė taikoma visame pasaulyje. Lietuvos taisyklės gali skirtis.

Mažesniems Europos automobilių gamintojams ar pradedančiosioms įmonėms „Horse“ koncepcija gali pakeisti situaciją. Siūlydama hibridinę alternatyvą be brangiai kainuojančio platformos kapitalinio remonto, ši sistema atveria naujas galimybes tokiose sąnaudoms jautriose rinkose kaip Rytų Europa.

Automobilių pramonės analitikas Paulius Kazlauskas pastebi: „Įžengiame į technologiškai neutralią erą. Tokie sprendimai, kaip Horse’s, suteikia lankstumo tiek originalios įrangos gamintojams, tiek rinkoms, kurios susiduria su visiško elektromobilių diegimo problema.”

Žvilgsnis į ateitį: 2028 m. ir vėliau

Pirmąsias transporto priemones, kuriose bus naudojama „Horse Powertrain“ sistema, tikimasi pradėti gaminti iki 2028 m. Nors mažai tikėtina, kad jos pasirodys tokiuose aukštos klasės prekės ženkluose kaip „Porsche“ ar „Hyundai“, ši technologija gali būti labai svarbi biudžetiniams EV prekės ženklams, siekiantiems didesnio patrauklumo.

„Horse Powertrain“ generalinis direktorius Matias Giannini teigė: „Mūsų ateities hibridinės sistemos koncepcija siūlo sklandų būdą, kaip į EV platformas įtraukti hibridines galimybes. Tai – pasirinkimo galimybės, sudėtingumo mažinimas ir tvaraus mobilumo spartinimas įvairiose rinkose.”.

Ar svarstytumėte galimybę įsigyti hibridinį konvertuotą EV? Praneškite mums, ką manote, komentaruose!

Šaltinis: Insideevs.com
Žymos: elektromobiliaihibridiniai automobiliai
Dalintis169DalintisSiųstiDalintis30
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Kraują stingdantis momentas sunkvežimis laukė posūkio, o lengvosios vairuotojas išlėkė tiesiai į priešpriešą

Kraują stingdantis momentas: sunkvežimis laukė posūkio, o lengvosios vairuotojas išlėkė į priešpriešą

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Sankryžos drama susidūrė Volkswagen ir Ford

Sankryžos drama – susidūrė „Volkswagen“ ir „Ford“

0

Taip pat skaitykite

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Bauda už telefoną ir teisės vairuoti atėmimas be įrodymų: ar verta skųsti?

Kinų „Aito M9“ nušluoja vokiečių milžinus: BMW ir „Mercedes“ pralaimi

Gražūs valstybiniai numeriai dingsta akimirksniu: vartotojai klausia – ar „Regitra“ juos pasilieka?

42 eurų bauda už 10 cm pravertą langą. Italijos policija nejuokauja

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.