• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

BYD atsisako elektromobilių – pereina prie mišraus kuro

pagal Andžej Biaigo
2025.05.18, 21:30
Elektromobiliai
A A
0
BYD atsisako elektromobilių – pereina prie mišraus kuro BYD SEAL U DM-i Visiškai naujas hibridinis visureigis su kištukiniu įkraunamu varikliu

BYD SEAL U DM-i Visiškai naujas hibridinis visureigis su kištukiniu įkraunamu varikliu

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Elektromobilių (EV) lenktynėse įvyko netikėtas posūkis: BYD, Kinijos automobilių gamybos milžinė ir buvusi pasaulinė EV pardavimų lyderė, paskelbė, kad sumažins visiškai elektrinių automobilių gamybą ir pirmenybę teiks iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams, varomiems vadinamuoju „mišriu“ kuru.

Kodėl BYD atsisako elektromobilių?

BYD sprendimą lėmė tiek pasaulinės rinkos realijos, tiek regioninė vartotojų elgsena. Nors elektromobilių populiarumas auga, jis nėra tolygus, ypač Europoje, kur daugelis vairuotojų nesiryžta visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių. BYD Europos direktorė Maria Grazia Davino pasakė tiesiai šviesiai: „Ne visi yra pasirengę elektrai. Mums reikia kažko kito, kad įtikintume klientą.”

Užuot statę vien ant akumuliatorinių elektrinių transporto priemonių, BYD plečia iš tinklo įkraunamų hibridinių elektrinių transporto priemonių (PHEV), kuriose akumuliatoriniai elektros varikliai derinami su tradiciniais degalais varomais varikliais, asortimentą. Ši dviguba sistema leidžia trumpų kelionių metu važiuoti visiškai elektra, o ilgesniems atstumams užtikrinti benzinu varomų transporto priemonių patikimumą – tai patrauklu klientams, kuriems vis dar rūpi įkrovimo infrastruktūra.

Kuo skiriasi elektromobiliai ir PHEV?

Visiškai elektra varomos transporto priemonės visiškai priklauso nuo įkraunamų akumuliatorių ir važiuojant neišskiria jokių teršalų. Tuo tarpu įkraunami hibridiniai automobiliai yra tarsi tarpinė grandis: juos galima įkrauti kaip ir elektromobilius, tačiau juose taip pat yra vidaus degimo variklis (VDV), todėl jie gali lanksčiai prisitaikyti prie skirtingų vairavimo sąlygų ir vartotojų pageidavimų.

Pagal PHEV privalumus:

  • Važinėjimas tik elektra važinėjant mieste
  • Benzininis nuotolis ilgesnėms kelionėms
  • Greitesnis pritaikymas regionuose, kur ribota įkrovimo infrastruktūra

Strateginis posūkis Europoje

BYD agresyviai plečiasi Europoje. Vien per pirmąjį 2025 m. ketvirtį bendrovė visame žemyne pardavė daugiau kaip 37 000 transporto priemonių, t. y. gerokai daugiau nei prieš metus, kai jų buvo parduota tik 8 500. Siekdama išvengti ES tarifų Kinijoje pagamintiems elektriniams automobiliams, BYD dėmesį sutelkia į iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius ir planuoja daugiau vietos surinkimo operacijų. Ji jau pristatė du PHEV modelius Vokietijoje, o šiais metais į Vakarų Europą ketina pristatyti pradinio lygio „Dolphin Surf“ modelį ir prabangią „Denza“ liniją.

Skaitykite  Naujas „Polestar“ modelis Europoje – ar laukti Lietuvoje?

Ką tai reiškia netaršaus judumo ateičiai?

Kiek kam BYD pasitraukimas iš visiškai elektrinių automobilių yra nusivylimas. Kritikai tvirtina, kad hibridiniai modeliai vis dar skleidžia teršalus ir reiškia grįžimą prie priklausomybės nuo iškastinio kuro. Tačiau kiti tai vertina kaip praktišką ir į ateitį orientuotą evoliuciją, ypač tokiose rinkose kaip Europos, kur elektromobilių infrastruktūra dar tik kuriama.

BYD neatsisako elektrifikavimo. Tiesą sakant, jos pažangios akumuliatorių technologijos ir toliau yra jos PHEV sistemų pagrindas. Keičiasi tik požiūris: siūlomi lankstūs variantai, kurie geriau atitinka realią klientų parengtį ir infrastruktūros prieinamumą.

Eksperto nuomonė: strateginis realizmas svarbesnis už idealizmą

Automobilių analitiko Tomo K. teigimu: „Europa nėra pasirengusi 100 proc. elektra varomiems automobiliams – nei mąstysena, nei infrastruktūra. BYD žingsnis yra protingas. Tai tilto strategija, atitinkanti klientų poreikius ten, kur jie yra.”

BYD posūkis žymi labiau diversifikuoto mobilumo eros pradžią. Vietoj dvejopo pasirinkimo – elektra arba degimo varikliu – ateityje gali būti naudojamos kelios varomosios jėgos rūšys, kurios visos sieks švaresnio ir prieinamesnio transporto ateities.

Kokia jūsų nuomonė? Ar rinktumėtės iš tinklo įkraunamą hibridinį, o ne visiškai elektrinį automobilį? Praneškite mums toliau esančiuose komentaruose.

Žymos: BYDhibridiniai automobiliai
Dalintis7DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz