Labai laukiamas elektrinis BMW M3 modelis vėl atsidūrė ant pirmuosius laikraščių puslapius – šįkart ne ant užšalusių ežerų, o vienoje iš garsiausių pasaulio lenktynių trasų – Niurburgringo. Naujame vaizdo įraše matyti, kaip tylus, bet greitas prototipas su stebinančiu vikrumu ir be jokio riaumojimo, tik padangų cypimo, įveikia „Žaliąją pragaro trasą“.
Tylus žudikas: M3 EV atvyksta į Niurburgringą
„CarSpyMedia“ užfiksuotas vaizdo įrašas rodo elektrinį BMW M3 prototipą, agresyviai įveikiantį posūkius ir tiesias Niurburgringo trasos atkarpas. Skirtingai nuo savo degalų varomų pirmtakų, šis M3 beveik neskleidžia variklio triukšmo, o tai suteikia važiavimui keistą, bet futuristinį jausmą.
- Išbandytas Nürburgring Nordschleife trasoje
- Minimalus triukšmas – daugiausia padangų cypimas
- Įrodyta manevringumas ir posūkių savybės
Dizainas: „Neue Klasse“ susitinka su M
Nors prototipas yra gerai užmaskuotas, aiškiai matomi prailginti sparnai, raumeningi buferiai ir „Neue Klasse“ dizaino kalba. Aštrios LED lemputės ir sumažintos inkstų formos grotelės rodo, kad modelis skiriasi nuo kontroversiškai vertinamo G80 išvaizdos. Siluetas primena modernią klasikinio 2002 modelio interpretaciją.
Kas yra „Neue Klasse“?
Neue Klasse yra nauja BMW elektromobiliams skirta architektūra, kuri taps visos naujos kartos elektromobilių pagrindu. Pirmasis ją turės šių metų pabaigoje pasirodysiantis SUV iX3, po to – elektrinis 3 serijos modelis ir galiausiai M3 EV.
Tikėtini parametrai: daugiau nei 600 arklio galių
Nors BMW oficialiai neatskleidė specifikacijų, ankstesni pareiškimai rodo, kad M3 EV gali viršyti 600 arklio galių. Yra net užuominų, kad vėliau bus išleista 700 arklio galių versija. Su elektrine visų ratų pavara ir momentiniu sukimo momentu, šis M3 gali tapti greičiausiu iki šiol.
- Numatoma galia: 600–700 arklio galių
- Numatomas greitis nuo 0 iki 100 km/h per mažiau nei 4 sekundes
- Tikėtina dviejų variklių visų ratų pavara
Kada bus pristatytas?
Elektrinis 3 serijos modelis turėtų debiutuoti 2025 m. pabaigoje. Tačiau galingas M3 variantas greičiausiai pasirodys 2026 m., o pardavimas prasidės 2027 m. Toliau tęsiantis plėtrai, tikėtina, kad keliuose ir lenktynių trasose pasirodys daugiau užmaskuotų prototipų.
Kodėl tai svarbu Lietuvai?
Lietuva toliau plečia elektromobilių įkrovimo tinklą ir skatina naudoti nulinės emisijos transporto priemones, todėl tokių galingų elektromobilių kaip M3 atsiradimas gali padidinti visuomenės susidomėjimą. Dėl didesnių elektromobilių registracijos lengvatų ir mokesčių nuolaidų šis segmentas sparčiai auga.
Kokia jūsų nuomonė? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.