• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Įsiutę „Tesla“ savininkai. Mažėjant kainai, mažėja ir vertė

pagal Andžej Biaigo
2024.01.19, 11:09
Elektromobiliai
A A
0
tesla model y elektromobilis

„Tesla Model Y“: šis modelis muša pardavimų rekordus visame pasaulyje, tačiau daugelyje šalių bendrovė drastiškai sumažino jo kainas.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Jei pernai nusipirkote „Tesla Y“, patirsite dvigubą nuostolį. Ne tik permokėjote, bet ir jūsų naudoto automobilio vertė ką tik nukrito. Naujasis „Tesla Y“ kainoraštis kelia nerimą ir konkurentams – rinkoje sunku rasti Europoje pripažinto prekės ženklo automobilį, kuris pasiūlytų tiek daug už tokią priimtiną kainą. Ir ne tik tarp elektromobilių.

  • „Tesla Model Y“ yra vienas geriausiai parduodamų automobilių pasaulyje.
  • Tai dar vienas šio modelio kainos sumažinimas.
  • Naudoti automobiliai sparčiai praranda vertę – nauji automobiliai siūlomi pigiau nei prieš metus.
  • „Tesla“ kainodaros politika kelia automobilių parkų pirkėjų nepasitikėjimą.

„Tesla“ ir toliau kelia ginčus, ir daugelyje sričių. Gali nepatikti jos dizainas, gali nesutikti su prekės ženklo įkūrėjo Elono Musko pasaulėžiūra, tačiau turime pripažinti, kad automobilių pramonėje sunku rasti kitą gamintoją, kuris, pradėjęs beveik nuo nulio, pastaraisiais metais taip pakeitė automobilių rinką – ir vis dar tai daro.

Dar visai neseniai „Tesla“ buvo laikomi nišiniais automobiliais – įdomiais, novatoriškais, bet skirtais palyginti siaurai auditorijai, – o dabar „Tesla Model Y“ yra vienas geriausiai parduodamų modelių visame pasaulyje. Taip, nėra jokios klaidos, daugelyje rinkų tai yra geriausiai parduodamas automobilis ne tik tarp elektromobilių, bet ir tarp visų automobilių.

„Tesla“ mažina bestselerio kainą

Praėjusiais metais „Tesla“ smarkiai sumažinus atskirų modelių kainas, rinkoje kilo didžiulė sumaištis, nes daugelis pirkėjų, kurie nebūtinai ieškojo elektromobilio, suprato, kad „Tesla“ pasiūlė geriausią pasiūlymą. Didėjančio populiarumo nesustabdė ir dažna kritika dėl gaminamų automobilių kokybės. Reikia pasakyti, kad Tesla mokosi – jei anksčiau rimtų, plika akimi matomų trūkumų buvo galima rasti praktiškai kiekviename automobilyje, tai dabar naudotojų nuomonės išsiskiria, yra tokių, kurie jų automobiliams neturi jokių priekaištų, tačiau vis dar netrūksta ir tokių, kurie turi pagrįstų abejonių.

Dabar „Tesla“ dar kartą paskelbė apie didelį „Model Y“ – šio prekės ženklo šeimos krosoverio – kainų sumažinimą. Dabar jį galima įsigyti dar pigiau nei dabartinį bazinį modelį „trečiuką“. Iki šiol „Tesla Model Y“ buvo tūkstančiais brangesnis, ir tai buvo nesunku suprasti – tai erdvesnis ir universalesnis automobilis. Ne veltui daugelyje rinkų, nepaisant didesnės kainos, jis buvo parduodamas daug geriau nei „TM3“. Daugiau vietos keleiviams, bagažinė su dideliu dangčiu (TM3, nors ir atrodo kaip liftbackas, yra sedanas su mažu bagažinės dangčiu), be to, didesnė prošvaisa, geresnis matomumas iš vairuotojo vietos. Taip pat skaitykite: „Viešosios elektromobilių įkrovimo stotelės virto kapinėmis: išsikrovę elektromobiliai ir užšalę įkrovimo kištukai“.

Skaitykite  Stovėjimas EV įkrovimo vietoje be įkrovimo? Gresia bauda iki 90 €
tesla model y 2021
„Tesla Model Y“ 2021 m.
  • Pradinio lygio „Tesla Model Y“ (su galiniais varomaisiais ratais, 455 km rida pagal WLTP, 217 km/h maksimalus greitis, 0-100 km/h per 6,9 s) dabar kainuoja apie 45 tūkst. eurų (ankstesnė kaina – apie 52 tūkst. eurų).
  • „Tesla Model Y Long Range“ (4×4, 533 km nuotolis pagal WLTP, 217 km/h, 0-100 km/h per 5 s) dabar kainuoja apie 52 tūkst. eurų (ankstesnė kaina – apie 60 tūkst. eurų).
  • „Tesla Model Y Performance“ (4×4, 514 km nuotolis, 250 km/val. maksimalus greitis, 0-100 km/val. per 3,7 s) dabar kainuoja apie 57 tūkst. eurų (ankstesnė kaina – apie 65 tūkst. eurų).

Palyginimui, dabartinio, atnaujinto (facelift), pradinio lygio „Tesla Model 3“ modelio su vienos ašies varomais ratais kaina prasideda nuo 47 tūkst. eurų.

Dar įdomesnis yra „Tesla Model Y“ ir potencialių bent panašaus praktiškumo konkurentų kainų palyginimas: 514 AG „Long Range“ versija, laikoma protingiausiu variantu (apie 52 tūkst. eurų), yra pigesnė ne tik už „Audi Q4 e-tron“ (286 AG, kaina apie 59 tūkst. eurų), „Volkswagen ID.5 Pro Performance“ (286 AG, kaina apie 56 tūkst. eurų), BMW iX3 su 286 AG varikliu ir galine pavara (kaina apie 68 tūkst. eurų), bet net ir „Škoda Enyaq IV RS“ (286 AG, 67 tūkst. eurų).

Mažėjančios kainos: gerai ar blogai?

Potencialiems pirkėjams vis mažesnės elektromobilių kainos iš tikrųjų yra gera žinia – jei tai potencialūs pirkėjai, o ne modelių, kurių kainos buvo smarkiai sumažintos, savininkai. Naujas „Tesla Y“ dabar kainuoja mažiau, nei vos prieš kelias savaites kainavo jauni naudoti šios markės automobiliai. O tai reiškia, kad naudotų vienetų likutinė vertė smarkiai krenta. Jei kas nors praėjusiais metais nusipirko „Tesla“, manydamas, kad daro puikų sandorį, o dabar mato, kad dabartinės šio modelio kainos yra net keletą tūkstančių eurų mažesnės, gali jaustis apgautas.

Tokia agresyvi Elono Musko bendrovės kainodara taip pat yra viena iš priežasčių, kodėl automobilių parko pirkėjai, įskaitant automobilių nuomos bendroves, nepasitiki „Tesla“ automobiliais. Tokių bendrovių verslo modelis paprastai yra toks: pirmiausia pirkti automobilius su didelėmis automobilių parko nuolaidomis, uždirbti iš jų ir tada parduoti juos už kainą, artimą įsigijimo savikainai, mažesnę nei kainoraštinė mažmeninė kaina. „Tesla“ atveju toks skaičiavimas pastaruosius dvejus metus nepasiteisino, nes šių automobilių kainos mažėja. Tai taip pat reiškia, kad, pavyzdžiui, „Tesla“ nėra geri automobiliai ilgalaikei nuomai – kuo didesnis vertės praradimas, tuo didesni naudotojo mokesčiai. Taip pat skaitykite: „Išparduoda elektromobilius iš auto parko. Jie suprato savo klaidą“.

Skaitykite  Ar jau laikas persėsti į elektromobilį? Infrastruktūra keičiasi sparčiai

Elektromobilių likutinė vertė

Dar visai neseniai naudoti elektriniai automobiliai gana gerai laikėsi savo kainos. Daugelyje rinkų, pavyzdžiui, „Tesla“ paklausa buvo didesnė nei pasiūla, todėl po vienerių ar dvejų naudojimo metų tokius automobilius buvo galima parduoti beveik be nuostolių, o kai kurie modeliai pasiekė net spekuliacines kainas. Tačiau dabar situacija keičiasi, nes daugelyje šalių rinka jau prisotinta elektromobiliais. Pirkti naudotą elektromobilį gali būti ekonomiškai nepatrauklu, nes, pavyzdžiui, daugelyje šalių subsidijų ar lengvatų galima prašyti tik perkant visiškai naują nulinės taršos automobilį. Taip pat skaitykite: „Kompensacijoms už sunaikitą seną taršų automobilį ir įsigytą mažiau taršią transporto priemonę skirta 13 mln. eurų“.

Padėtį taip pat sunkina neįtikėtinai sparti elektromobilių technologinė pažanga. Nauji modeliai turi vis efektyvesnes baterijas, vis ilgesnius nuvažiuojamus atstumus, vis geresnes eksploatacines savybes ir vis greitesnį įkrovimą. Prieš kelerius metus pagaminti elektromobiliai, kurių reali rida nesiekė 200 km, šiandien daugumai potencialių pirkėjų yra visiškai nepatrauklūs.

Prieš 5-8 metus ir šiandien siūlomas dyzelinis automobilis gali skirtis daugiausia pagal išmetamųjų teršalų standartą, kurį jie atitinka, tačiau praktiškumo požiūriu skirtumai tarp jų bus nedideli. Dabartiniai elektromobiliai ir prieš 8 metus gaminti elektromobiliai yra labai skirtingi pagal ridą ir eksploatacines savybes.

Žymos: naudoti elektromobiliaitesla
Dalintis203DalintisSiųstiDalintis35

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.