• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 17 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Jie perėjo prie elektromobilių. Dabar Vokietija turi problemą

pagal Andžej Biaigo
2025.07.15, 16:00
Elektromobiliai
A A
0
Naujos „Ford“ gamyklos statyba Kelne 2023 m.

Naujos „Ford“ gamyklos statyba Kelne 2023 m.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kadaise įsivaizduota kaip „Ford“ perėjimo prie elektrinių transporto priemonių flagmanas, Kelno gamykla dabar susiduria su masiniais atleidimais iš darbo ir nepakankamais pardavimais. Nepaisant 2 mlrd. dolerių investicijų į gamyklos modernizavimą, kad būtų galima gaminti klimatui neutraliai ir gaminti visiškai elektrines transporto priemones, „Ford“ padaliniams Vokietijoje sunku išlaikyti šią viziją.

„Ford“ perėjimas prie elektrinių transporto priemonių: nuo drąsaus pažado iki skausmingos realybės

Kelno gamykla, kurią iš pradžių įkūrė pats Henry Fordas, 2023 m. baigė didelę transformaciją. Ji turėjo vesti „Ford“ į elektromobilių erą, gamindama visiškai elektrinius „Explorer“ ir „Capri“ modelius. Šie automobiliai buvo sukurti bendradarbiaujant su „Volkswagen“ ir naudoja MEB platformą, kurią naudoja VW ID.4 ir ID.5.

Tačiau pardavimai smarkiai sumažėjo. Per pirmuosius penkis mėnesius rinkoje „Explorer“ parduota tik 15 764 vienetai. „Capri“ pasirodė dar blogiau – pagaminta tik 5 068 automobiliai. Šie skaičiai gerokai mažesni nei tikėtasi naujai pristatytiems modeliams.

Atleidimai labiausiai paveikė gamyklos darbuotojus

2018 m. Kelno gamykloje dirbo apie 20 000 darbuotojų. 2025 m. viduryje jų buvo likę tik 13 000. Prognozuojama, kad iki 2032 m. gamyklos darbuotojų skaičius sumažės iki kiek daugiau nei 10 000. Daugelis darbuotojų išeis savanoriškai, kaip pranešama, palankesnėmis sąlygomis nei įprasta automobilių sektoriuje.

  • 20 000 darbuotojų 2018 m.
  • 13 000 darbuotojų 2025 m.
  • Tikslas: 10 000 iki 2032 m. savanoriškai išeinant

Nepaisant šio perėjimo masto, poveikis neproporcingai paveikė linijos darbuotojus, o ne aukščiausiąją vadovybę ar sprendimus priimančius asmenis, atsakingus už nesėkmingą strategiją.

Kas nutiko ne taip? Rinkos pokyčiai ir politikos atšaukimas

„Ford“ Europos padalinys visiškai prisitaikė prie ES žaliojo kurso politikos, sparčiai atsisakydamas vidaus degimo variklių modelių, tokių kaip „Fiesta“, „Mondeo“ ir „Focus“. Tačiau po šio pokyčio ES pradėjo švelninti savo politiką, o Vokietija sumažino elektromobilių subsidijas, todėl paklausa smarkiai sumažėjo.

Nors „Focus“ gamyba bus nutraukta iki 2025 m. pabaigos, „Ford“ Europos vidaus degimo variklių asortimente liko tik „Puma“, „Kuga“ ir brangūs importuoti automobiliai, tokie kaip „Bronco“ ir „Mustang“. Elektriniai modeliai neužpildė spragos.

Skaitykite  Įkraunami hibridiniai automobiliai 2025 m.: kainos, sąnaudos ir realus nuotolis

Naujas „Ford“ dėmesys: komercinės transporto priemonės, bet ne Vokietijoje

„Ford“ perkelia savo Europos strategiją link komercinių furgonų, kuriems aplinkosaugos politika daro mažesnį poveikį. Tačiau šie pelningi modeliai nėra gaminami Vokietijoje:

  • „Transit“ ir „Transit Custom“ – gaminami Turkijoje
  • „Transit Connect“ – gaminami Lenkijoje, paremti „VW Caddy“ platforma

Tai reiškia, kad Vokietijos ekonomika negauna naudos iš dabartinės „Ford“ sėkmės visureigių srityje.

Ar politikos pokyčiai gali pakeisti šią tendenciją?

Dabartinė Vokietijos vyriausybė, vadovaujama kanclerio Friedricho Merzo, įveda subsidijas elektromobilių parkui ir naujas reformas. Dėl to elektromobilių rinkos dalis Vokietijoje 2025 m. gegužės mėn. išaugo iki 18 %, palyginti su maždaug 12 % prieš metus. Vis dėlto gali būti per vėlu išgelbėti „Ford“ gamyklą Kelne.

„Ford“ vadovai ir darbuotojai ragina vyriausybę įsikišti. Kai 2023 m. buvo atkurta Kelno elektromobilių gamykla, tuometinis kancleris Olafas Scholzas išdidžiai dalyvavo. Po kelių mėnesių subsidijos buvo sumažintos – tai sukėlė domino efektą, kuris pakenkė vartotojų paklausai.

Svajonės apie elektrą, atšiauri realybė

„Ford“ patirtis Vokietijoje iliustruoja greito elektrifikavimo riziką be rinkos pasirengimo ar nuoseklios politinės paramos. Milijardai buvo išleisti istorinės gamyklos pertvarkymui, tačiau be stiprių pardavimų rezultatas – atleidimai iš darbo, gamybos mažinimas ir netikrumas tūkstančiams darbuotojų.

Kokia jūsų nuomonė? Pasidalinkite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: elektromobiliaifordvokietija
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

TOP 10 dyzelinių automobilių, kuriuos vis dar verta pirkti

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

Saugiausi naudoti automobiliai – ką rinktis šeimai?

TOP 7 naudoti miesto visureigiai iki 7000 € – ką rinktis Lietuvoje?

Pigūs, bet brangūs: šie automobilių modeliai tik apsimeta ekonomiškais

Geriausi naudoti 2020 m. automobiliai: ką rinktis dabar?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz