• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 25 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Kinų „Hyper“ proveržis. Gamintojas teigia, kad turi naujo tipo akumuliatorių

pagal Andžej Biaigo
2024.04.14, 12:38
Elektromobiliai
A A
0
elektromobilio baterija

Didžiausia elektromobilių problema - sunkios ir nepatenkinamai efektyvios baterijos

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Su GAC susijęs Kinijos prekės ženklas „Hyper“ paskelbė, kad baigė automobilių traukos akumuliatorių su kietuoju elektrolitu projektavimo ir kūrimo etapą. Jei tai tiesa, Vidurio Karalystės bendrovė keleriais metais lenkia Japonijos ir Europos prekės ženklus.

Didžiausia šiuolaikinių elektromobilių problema – jų akumuliatoriai. Iš gana retų medžiagų gaminami akumuliatoriai yra sunkūs ir neleidžia sukaupti įspūdingų energijos atsargų, todėl nukenčia automobilių veikimo nuotolis. Kietųjų elektrolitų traukos akumuliatoriai turėtų išspręsti visas šias problemas vienu ypu. Didžiausi automobilių gamintojai jau ne vienerius metus stengiasi įgyvendinti šį sprendimą. Viena Kinijos bendrovė teigia jau turinti tokį akumuliatorių.

Kaip praneša „Automotive News Europe“, GAC priklausantis prekės ženklas „Hyper“ paskelbė, kad baigė kurti kietojo elektrolito akumuliatorių. Buvo pasiekta 400 Wh energijos kaupimo talpa vienam kilogramui. Praktiškai tai reikštų, kad lengvajame automobilyje esantis akumuliatorius leistų jam nuvažiuoti 1 000 km.

Tuo pat metu turėtų būti įmanoma gaminti elektromobilius, kurių rida panaši į dabartinių automobilių, tačiau jie bus daug lengvesni ir todėl efektyvesni. Vien tik nuotolis nėra viskas. Tikimasi, kad akumuliatoriai su kietuoju elektrolitu bus įkraunami greičiau ir tarnaus ilgiau nei dabartiniai akumuliatoriai. Be to, jos bus saugesnės, nes naudojamos medžiagos yra mažiau degios.

„Hyper“ teigia, kad pirmąjį automobilį su kietojo elektrolito akumuliatoriais bus pasirengusi pagaminti 2026 m. Neaišku, kiek šį pareiškimą reikėtų vertinti realiai. Ir ką apie tai mano šiandieniniai automobilių pramonės sunkiasvoriai? „Volkswagen“ dirba su tokiomis traukos baterijomis, tačiau nenurodo jokios konkrečios datos, kada bus pradėti gaminti automobiliai, kuriuose naudojamas šis sprendimas. 2023 m. „Toyota“ pareiškė, kad 2030 m. bus pasirengusi gaminti automobilius su traukos akumuliatoriumi, kurio sudėtyje yra kietasis elektrolitas.

Jei kinams iš tiesų būtų pavykę anksčiau pateikti šį sprendimą rinkai, tikriausiai niekas, išskyrus gamybos pajėgumus, nebūtų sustabdęs „Hyper“ triumfuojančio žygio pasaulio rinkose. Tačiau gali būti, kad Kinijos bendrovė šiek tiek nuspalvino tikrovę. Laikas parodys, kokia yra tiesa.

Skaitykite  Ar ES sunaikins hibridus? Nauji planai kelia klausimų pirkėjams
Žymos: elektromobiliaielektromobilio baterijaelektromobilio nuvažiuojamas atstumaselektromobilių akumuliatoriai
Dalintis134DalintisSiųstiDalintis24

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Alyvos keitimo klaidos: ką daro net ir patyrę vairuotojai

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.