• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Naujas sprendimas elektromobiliams: „išmetimo sistema“ prieš baterijų gaisrus

pagal Andžej Biaigo
2025.03.14, 9:53
Elektromobiliai
A A
0
Fiat 500e elektromobilis

Fiat 500e

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Elektromobiliuose jau seniai įrengtos dirbtinės išmetimo sistemos – daugiausia kaip garso generatoriai, imituojantys variklio keliamą triukšmą, kad būtų užtikrinta pėsčiųjų sauga ir pagerinta vairavimo patirtis. Tačiau automobilių pramonės milžinė „Stellantis“ pristatė naują naujovišką šių sistemų funkciją, kuri yra kur kas platesnė nei akustika. Naujausiame patente pristatoma elektromobilių išmetimo sistema, skirta sumažinti baterijų užsidegimo riziką – novatoriška saugos priemonė elektromobilių pramonėje.

Rizikos supratimas: akumuliatoriaus šiluminis išsijungimas

Kitaip nei vidaus degimo variklio gedimai, elektromobilių akumuliatorių gedimai gali sukelti terminį išsikrovimą – pavojingą procesą, kurį sukelia tokie stiprūs pažeidimai kaip trumpasis jungimas, smūgiai, perkaitimas ar perkrova. Tokiu atveju akumuliatorius ne tik nustoja veikti – jame vyksta nekontroliuojama cheminė reakcija, kurios metu išsiskiria labai degios dujos, pvz., vandenilis, metanas ir propanas.

Kraštutiniais atvejais šios dujos gali užsidegti savaime, sukeldamos gaisrą ar net sprogimą. Nepaisant šiuolaikinių aušinimo sistemų ir jutiklių, skirtų tokiems incidentams išvengti, absoliutus saugumas niekada nėra garantuotas – štai kur yra naujoviškas „Stellantis“ sprendimas.

„Stellantis“ proveržis: Funkcionali elektromobilių išmetimo sistema

Naujajame „Stellantis“ patente, kurį paskelbė Jungtinių Valstijų patentų ir prekių ženklų biuras, išsamiai aprašoma saugos sistema, kuri veiksmingai nukreipia ir neutralizuoja pavojingas akumuliatoriaus dujas, kol jos netapo pavojingos. Skirtingai nuo tradicinių transporto priemonių išmetamųjų dujų, kurios išstumia degimo dujas, ši sistema veikia kaip kenksmingų išmetamųjų dujų iš pažeistų elektromobilių akumuliatorių vėdinimo ir valymo mechanizmas.

Konstrukciją sudaro kanalų ir vožtuvų tinklas, kuris nukreipia dujas nuo akumuliatoriaus, kad jos neužsidegtų. Tačiau „Stellantis“ tuo neapsiriboja – prieš išmetant šias dujas į atmosferą, jos pereina kelių pakopų apdorojimo procesą.

Elektromobilių „katalizatorius“?

katalizatoriu vagystes
Katalizatorius

Dujų valymo procesas primena katalitinį konverterį, tačiau jo funkcija skiriasi. Vietoj to, kad filtruotų kenksmingas variklio išmetamąsias dujas, „Stellantis“ sistema skirta neutralizuoti pavojingus garus, susidarančius dėl netinkamai veikiančių akumuliatorių. Tai galėtų gerokai sumažinti galimų akumuliatorių gedimų poveikį aplinkai ir kartu užtikrinti maksimalų keleivių ir avarinių tarnybų darbuotojų saugumą.

„Stellantis Group“:: lyderiaujanti įmonė elektromobilių inovacijų srityje

Būdama vienas didžiausių pasaulyje automobilių pramonės konglomeratų, „Stellantis“ prižiūri 14 pasaulinių prekės ženklų, įskaitant:

Buvę FCA prekės ženklai:

  • Abarth (Fiat sporto padalinys)
  • Alfa Romeo (itališkos aukščiausios klasės transporto priemonės)
  • Chrysler (amerikietiški sedanai ir minivenai)
  • Dodge (raumenų automobiliai ir našūs modeliai)
  • „Fiat“ (pagrindinis Italijos automobilių prekės ženklas)
  • Jeep (garsus visureigių ir visureigių gamintojas)
  • Lancia (šiuo metu Italijoje gaminamas Ypsilon)
  • Maserati (itališki prabangūs ir sportiniai automobiliai)
  • Ram (pikapai ir komercinės transporto priemonės)

Buvę PSA prekių ženklai:

  • Citroën (pagrindinis Prancūzijos automobilių gamintojas)
  • DS Automobiles (aukščiausios klasės „Citroën“ subženklas)
  • Opel (Vokietijos inžinerijos meistriškumas)
  • Peugeot (pirmaujantis Prancūzijos automobilių gamintojas)
  • „Vauxhall“ (britų „Opel“ atitikmuo)

Turėdama tokį platų portfelį, „Stellantis“ tapo pramonės lydere tiek tradicinių, tiek elektrinių transporto priemonių technologijų srityje. Naujausia inovacija pabrėžia jų įsipareigojimą padaryti elektromobilius ne tik efektyvius, bet ir saugesnius nei bet kada anksčiau.

Kodėl tai svarbu elektromobilių ateičiai

Elektromobiliai vis labiau populiarėja, tačiau saugos problemos, susijusios su akumuliatorių gaisrais, tebėra problema. Naujoviška „Stellantis“ išmetimo sistema sprendžia vieną svarbiausių su elektromobiliais susijusių pavojų. Saugiai išleisdama ir neutralizuodama pavojingas dujas, ši technologija gali nustatyti naują elektromobilių gaisrų prevencijos standartą.

Nors šiuolaikiniai elektromobiliai sukurti taip, kad būtų kuo saugesni, papildomas „Stellantis“ apsaugos sluoksnis užtikrina didesnę vairuotojų, gelbėtojų ir reguliuotojų ramybę. Elektromobiliams tampant norma, tokios inovacijos bus labai svarbios formuojant tvaraus ir saugaus transporto ateitį.

Revoliucinis „Stellantis“ požiūris įrodo, kad net ir elektrinio mobilumo eroje kai kurios tradicinės transporto priemonių sudedamosios dalys, pavyzdžiui, išmetimo sistemos, vis dar gali atlikti svarbų vaidmenį. Daugiausia dėmesio skiriant elektromobilių saugai didinti ir gaisro rizikai mažinti, ši naujovė yra didelis žingsnis į priekį automobilių pramonėje.

Ar tai gali būti kitas visos pramonės standartas? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose!

Žymos: elektromobiliaielektromobilių išmetimo sistemaišmetimo sistema
Dalintis7DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz