„Mercedes-AMG“ ruošiasi dideliems pokyčiams: atsisveikina su vidaus degimo varikliais ir pereina prie novatoriško, visiškai elektrinio super sedano. Šis naujas modelis, kurio debiutas numatytas 2025 m. birželio mėn., bus pirmasis „AMG“ automobilis, nuo pat pradžių sukurtas kaip elektrinis automobilis, ir atvers naują drąsią erą šiai galingų automobilių markei.
Nauja forma, sukurta atsižvelgiant į praktiškumą
Nors nuožulni stogo linija primena „Porsche Taycan“ kupė siluetą, iš užmaskuotų prototipų aiškiai matyti, kad automobilis bus praktiškas keturių durų modelis. Dar neaišku, ar „Mercedes-AMG“ išlaikys liftback dizainą, kaip dabartinis „AMG GT 4-Door Coupe“, ar pereis prie tradicinės sedano formos. Pirmą kartą pristatytas 2022 m. „Vision AMG“ koncepciniame modelyje, naujasis modelis žada naują identitetą, kuris skirsis nuo išeinančio V8 variklio sedano.
Platforma ir našumas: AMG.EA ir YASA galia
Sukurtas ant specialios AMG.EA elektrinės platformos, sedanas siekia išlaikyti AMG būdingą vairavimo malonumą. Jo charakteristikų pagrindą sudaro YASA ašinio srauto varikliai, kurių kiekvienas gali išvystyti 480 AG galią ir 590 lb-ft sukimo momentą, o kartu yra žymiai lengvesni už įprastus variklius. Turėdamas po vieną variklį kiekvienoje ašyje, sedanas gali pasiekti beveik 1000 AG galią ir daugiau nei 1000 lb-ft sukimo momentą, taip metant iššūkį konkurentams, tokiems kaip „Porsche Taycan Turbo“ ir „Audi RS E-Tron GT“.
Svorio problemos ir aerodinamika
Nepaisant susirūpinimo dėl elektromobilių svorio, dabartinis AMG GT 4-Door Coupe jau sveria 5269 svarus plug-in hibridine versija, o tai rodo, kad EV gali būti ne daug sunkesnis. Aerodinamika bus labai svarbi: tikimasi, kad šis elegantiškas sedanas bus aerodinamiškesnis nei jo būsimas SUV analogas, o tai turėtų užtikrinti geresnį efektyvumą ir didesnį nuvažiuojamą atstumą.
Entuziastų abejonės: ar AMG praras savo sielą?
Nors elektrinės transmisijos užtikrina momentinį sukimo momentą ir greitą pagreitį, entuziastai nerimauja, kad praras tradicinių didelio tūrio AMG variklių teikiamą jaudinantį potyrį. Neseniai pristatytas hibridinis C63, kuriame V8 variklis buvo pakeistas elektrifikuotu keturių cilindrų varikliu, parodė, kad vien tik techniniai duomenys nėra pakankami. AMG turi įrodyti, kad jaudulys gali išlikti net ir be vidaus degimo variklio.
Ar naujasis elektrinis AMG sedanas užkariaus vairuotojų entuziastų širdis, ar susidurs su tokiu pačiu neigiamu reakcija kaip ir kiti elektriniai legendiniai automobiliai? Tai sužinosime netrukus. Ką manote apie šį drąsų AMG žingsnį? Pasidalinkite savo nuomone komentaruose žemiau!