• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Taip jie tai daro Kinijoje. Jie atgaivina zombių prekių ženklus ir siunčia juos eksportuoti

pagal Andžej Biaigo
2024.03.25, 10:26
Elektromobiliai
A A
0
Šaltinis: GETTY | Barcroft Media

Šaltinis: GETTY | Barcroft Media

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Didžiulėje ir labai reiklioje Kinijos rinkoje kai kurie gamintojai tiesiog negali išgyventi. Tačiau tris prekės ženklus daugiau ar mažiau tiesiogiai išgelbėjo Kinijos vyriausybė, kuri turi ambicingų planų.

Nors pastaruoju metu Kinijos automobilių pramonė klesti, ne viskas atrodo rožėmis klota. Po pradinio populiarumo protrūkio ir plėtros į kitas rinkas dabar atėjo laikas stabilizuoti padėtį. O padėtis nėra tokia optimistinė.

Iš 12 didžiausių Kinijos konglomeratų tik keturiems pavyko pasiekti metinius pardavimo ir finansinius tikslus – ir tai kalbame tik apie milžinus. Kova dėl klientų didžiulėje, tik dabar besivystančioje Kinijos rinkoje nužudė daugelį mažesnių žaidėjų. Tačiau tai nereiškia, kad jiems nebėra vilties.

Kovas Kinijoje yra Nacionalinio liaudies kongreso mėnuo, per kurį sprendžiami svarbiausi valstybės klausimai. Paskutiniuose svarstymuose pramonės kontekste buvo labai palankiai vertinamas šūkis „naujoji gamybinė jėga“, kuris turėtų reikšti aukšto produktyvumo ir kokybės derinimą pasitelkiant inovacines technologijas, o tai, kaip tikimasi, padės sutaupyti.

Būtent su minėtu šūkiu susijęs sprendimas atgaivinti tam tikrus prekės ženklus, kuriems iki šiol nepasisekė arba kurie visiškai iškrito iš įnirtingos konkurencijos itin reiklioje Vidurio Karalystės automobilių rinkoje. Kinai nusprendė atgaivinti tam tikrus prekės ženklus, kuriems iki šiol nelabai sekėsi arba kurie visiškai iškrito iš įnirtingos konkurencijos labai reiklioje Vidurio Europos automobilių rinkoje.

Garsiausias pavyzdys neabejotinai yra „Aiways“, kuri su savo U5 modeliu netgi planavo patekti į Europą. Dėl prastų pardavimų 2023 m. prekės ženklas nutraukė gamybą ir nustojo mokėti darbuotojams. Skamba kaip pabaiga? Kaip matote, nebūtinai, nes gamybą ketinama atnaujinti ir šį kartą bus visiškai atsisakyta kovos dėl Kinijos. Vietoj to prioritetas bus teikiamas užsienio rinkoms.

Valstybės paramą gavo „Haima Automobile“. Gamintojas gavo piniginę injekciją iš Džendžou miesto ir būtent miesto valdžia bus atsakinga už elektrinius minivenus siūlančio prekės ženklo finansavimą.

„Automotive News Europe“ cituojamoje gamintojų grupėje vis dar yra „Zhidou“, kuri 2019 m. dingo iš rinkos. Tačiau bankrotas neturi būti bauginanti vizija, jei pagalbos ranką išties pati valstybė ir konglomeratas „Geely“. Mat prekės ženklas atgimė iš pelenų ir jau paskelbė apie naujo mikroautomobilio „Rainbow“ pasirodymą.

Atnaujinti trys Kinijos prekių ženklai. Kodėl tai rizikinga?

Kiekvienas iš minėtų prekės ženklų turi būti atgimęs būtent pagal „naujos gamybos jėgos“ filosofiją, o tikslai yra ambicingi. Pavyzdžiui, „Haima“ nori pagaminti net 1,4 mln. elektromobilių per metus.

Tačiau dar neaišku, ar taip pat greitai, kaip prasidėjo projektas, kuriuo siekiama atgaivinti vos galą su galu suduriančius gamintojus, jis taip pat greitai nesibaigs. Kinijos rinka yra negailestinga, o įsiplieskęs kainų karas smogė net milžinams. Tuo tarpu likęs pasaulis į kiniškus automobilius žiūri gana atsainiai, o kartais net priešiškai.

Taigi, jei senieji ir naujieji prekių ženklai nebus konkurencingi, o tai labiau tikėtina nei staigi sėkmė, Kinijos vyriausybė, remiantys veikėjai ir miestų valdžios institucijos vargu ar atsispirs nutraukti pinigų lašėjimą.

Žymos: elektromobiliaiKiniški automobiliaikiniški elektromobiliai
Dalintis184DalintisSiųstiDalintis32

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.