• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„Toyota“ sako, kad ji nėra „prieš elektromobilius“, tiesiog „tokia yra realybė“

pagal Andžej Biaigo
2024.02.09, 11:08
Elektromobiliai
A A
0
toyota dyzeliniai varikliai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Ne paslaptis, kad „Toyota“ atsargiai žiūri į elektromobilių diegimą. Būdama viena didžiausių hibridinių automobilių gamintojų ir didelė vandenilio kuro elementų transporto priemonių šalininkė, bendrovė nėra pasiryžusi ateityje naudoti tik elektromobilius. Dėl to pramonėje kilo daug diskusijų, ar „Toyota“ yra nusiteikusi prieš elektromobilius, ar tiesiog turi kitokį požiūrį į šią pramonę.

„Toyota“ valdybos pirmininkas Akio Toyoda jau seniai teigė, kad bendrovė savo ateičiai renkasi „kelių krypčių“ metodą, kuris, kitaip nei kai kurių kitų automobilių gamintojų, reiškia, kad ji nesutelks savo pastangų tik į baterijomis varomų elektrinių transporto priemonių kūrimą. Australijos „Toyota“ dar labiau patikslino bendrovės poziciją, sakydamas, kad viskas priklauso nuo rinkos praktiškumo.

Australija, kaip ir visas pasaulis, siekia pereiti prie elektrifikuotos ateities. Tačiau kiekvienais metais dyzelinu varomos transporto priemonės šalyje sudaro didelę dalį pardavimų. Trys labiausiai parduodamos transporto priemonės 2023 m. buvo dyzelinu varomi auto: „Ford Ranger“, „Toyota HiLux“ ir „Isuzu D-Max“. Gali būti, kad „Toyota“ (ar bet kuriam kitam automobilių gamintojui) neapsimoka rinkai, kuri reikalauja dyzelinių transporto priemonių, pradėti gaminti tik elektrines transporto priemones.

Tokios pozicijos laikosi „Toyota Australia“ pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas Seanas Hanley. Neseniai duotame interviu „Cars Guide Australia“ Hanley paaiškino, kaip „Toyota“ planuoja ateityje vykdyti pardavimus šalyje:

Hanley sako, kad ne automobilių bendrovės, o rinka lemia transporto priemonių galimybių ateitį. Jo teigimu, vartotojai pirks tai, kas jiems tinka. Nuo automobilių gamintojų priklauso, ar į vartotojui tinkantį paketą bus įtraukti norminiai reikalavimai, pavyzdžiui, mažesnis anglies dvideginio išmetimo pėdsakas.

Taip pat skaitykite: „„Toyota“ neatsisako vidaus degimo variklių. Ji kuria naujus agregatus“.

„Gamintojams tenka pareiga pristatyti transporto priemonę, kuri būtų pajėgi ir pageidautina. Tai mūsų darbas. Ir žinote ką? Mes turime socialinę ir bendruomeninę atsakomybę tai padaryti. Štai kodėl kalbame apie degalų išmetimo standartus ir daugiakelius kelius“, – sako Hanley.

„Kai kas tai interpretuoja kaip „Toyota“ nusistatymą prieš BEV. Ne, taip nėra. Mes tiesiog esame tikri. Esame sąžiningi rinkos ir pozicijos atžvilgiu.“

„Toyota“ atsakymas yra teisingas, bent jau iš dalies. „Toyota“ labiausiai suinteresuota reaguoti į rinkos norus ir poreikius. Pavyzdžiui, Amerikoje tai gali būti karščiausio naujo krosoverio išleidimas į gatves. Tačiau Australijoje tai reiškia dyzelinu varomus visureigius.

Dabar, jei reguliavimas pasikeistų, tai jau kita istorija. Automobilių gamintojams ir toliau reikės tenkinti tam tikrus pakuočių poreikius, tačiau jėgos agregatai gali būti keičiami, kad atitiktų vietinius išmetamųjų teršalų reglamentus. Australijoje tai labai reali galimybė, ypač atsižvelgiant į tai, kad degalų taupymo reguliavimas pastaruosius kelerius metus buvo aktuali tema. Tačiau kol tai neįvyks, vartotojai gali tikėtis, kad „Toyota“ ir toliau apsidraus.

Šaltinis: Rob Stumpf / Insideevs.com
Žymos: elektromobiliaividaus degimo variklis
Dalintis150DalintisSiųstiDalintis26

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.