„Toyota“ yra vienas iš gamintojų, kuris į greitą elektrifikavimo procesą žiūri atsainiai. Japonijos milžinė ką tik patvirtino, kad vis dar kuria naujus vidaus degimo variklius.
Dabartinės automobilių rinkos tendencijos automobilių pasaulyje visiems gerai žinomos – viskas sparčiau ar lėčiau juda elektrifikavimo link. Elektromobilių pardavimai kasmet didėja, net jei jie ir slysta į užmarštį, o vis daugiau gamintojų skelbia apie savo planus visiškai pereiti prie elektrinės gamybos.
Žinoma, ne visi prekių ženklai eina šia kryptimi kaip vienas. Automobilių rinkos lyderė „Toyota“ jau ne vienerius metus bando pateikti kitokį požiūrį. Didžiausia pasaulyje automobilių gamintoja savo pirmąjį elektromobilį – bZ4X modelį – pradėjo gaminti tik 2022 metais. Dar anksčiau ji išleido serijinį vandenilinį automobilį – „Toyota Mirai“.
Japonai intensyviai plėtoja vandenilį ir ieško sprendimų, kaip užkariauti automobilių pasaulį. Jie taip pat renkasi sintetinių degalų kūrimą ir griežtai pasisako prieš uraganiškai optimistinį elektrifikavimą. Tai dar kartą nusprendė pabrėžti konglomerato prezidentas Akio Toyoda. Taip pat skaitykite: „Ar vandeniliu varomiems automobiliams yra vietos nulinės taršos ateityje?“
„Jei staiga pereisime prie elektromobilių, esu tikras, kad 5,5 milijono Japonijos automobilių pramonės darbuotojų, kurie visą gyvenimą dirbo su varikliais, pradės savęs klausinėti: „Kam visa tai buvo reikalinga?“. Kai kurie mūsų tiekėjai dabar net negali gauti paskolų iš bankų.“, sakė – Akio Toyoda.
Tuo pat metu „Toyota“ paskelbė, kad šiuo metu gamina naujos kartos vidaus degimo variklius. 2024 m. tai informacija, kuri prieštarauja įprastiniams didžiųjų rinkos dalyvių pranešimams. Toyota nori pasiųsti pasauliui žinią, kad klasikinių variklių nereikia išmesti į šiukšlyną. Ir kas kam patinka, bet japonai tikrai gali turėti įtakos formuojant pasaulines tendencijas.
Prisijunkite prie „Taršos patikros reidas“ grupės.