• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Volkswagen ID.1 – 20 000 € kainuojantis elektromobilis jau pakeliui

pagal Andžej Biaigo
2025.03.06, 12:00
Elektromobiliai
A A
0
Volkswagen ID.1

Volkswagen nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Volkswagen“ ketina padaryti perversmą kompaktiškų elektromobilių segmente, pristatydama ‚VW ID.1‘ – nebrangų elektromobilį, kuris pakeis ‚VW Up‘. Vokietijos automobilių gamintojas pristatė ID. Every1 koncepciją, leisdamas mums pirmą kartą pažvelgti, ko galima tikėtis iš šio biudžetinio elektromobilio. Planuojama ID.1 kaina – 20 000 eurų, todėl ID.1 siekia tapti vienu prieinamiausių elektromobilių rinkoje. Tačiau pirkėjams teks palaukti, nes serijinė versija turėtų pasirodyti tik 2027 m.

Mažesnis, bet išmanesnis elektrinis automobilis

ID.1 bus pozicionuojamas žemiau būsimojo ID.2, todėl tai bus „Volkswagen“ pradinio lygio elektrinis modelis. 3,88 m ilgio ID.1 yra šiek tiek didesnis už savo pirmtaką „VW Up“ ir platesnis – 1,82 m, todėl suteikia daugiau erdvės salone, tačiau išlieka kompaktiškas. Automobilis, sukurtas ant „Volkswagen“ MEB (Modular Electrification Toolkit) platformos, turės priekinių varančiųjų ratų pavarą ir optimizuotą interjero išdėstymą, kad būtų užtikrintas maksimalus komfortas.

Elegantiškas ir minimalistinis dizainas

Volkswagen ID.1
Volkswagen nuotrauka

Įvaizdžio ID. Every1 koncepcija demonstruoja kampuotą, tačiau modernų dizainą. Priekinėje dalyje – smarkiai nuožulnus variklio dangtis, stilingi LED priekiniai žibintai ir dienos žibintai, suteikiantys automobiliui futuristinę išvaizdą. Platūs sparnai sukuria tvirtą laikyseną, o šoninis profilis yra lygus, be nereikalingų kėbulo linijų. Galinės dalies dizainas atspindi priekį, naudojant tą pačią apšvietimo kalbą, kad būtų sukurta vientisa estetika.

Erdvus ir funkcionalus interjeras

Volkswagen ID.1
Volkswagen nuotrauka

ID.1 interjeras sukurtas erdvus ir minimalistinis. Skirtingai nei tradiciniuose automobiliuose, jame nėra centrinės konsolės, todėl salonas atrodo erdvesnis. Prietaisų skydelyje yra plokščias viršutinis ir apatinis vairas su fiziniais mygtukais – tai malonus pokytis, palyginti su jutikliniais valdikliais, esančiais daugelyje šiuolaikinių VW automobilių. Už vairo yra kompaktiškas skaitmeninis prietaisų skydelis, panašus į tą, kuris matomas ID.7.

Centre dominuoja didelis horizontaliai orientuotas informacinių ir pramoginių technologijų ekranas, siūlantis pažįstamą VW sąsają. Tačiau „Volkswagen“ žada, kad ID.1 debiutuos su visiškai nauja programinės įrangos architektūra, kuri pagerins naudojimo patogumą. Po ekranu esantys fiziniai sėdynių šildymo ir klimato kontrolės mygtukai užtikrina patogesnį naudojimą, palyginti su ankstesniuose VW modeliuose dažnai kritikuotais jutikliniais slankikliais.

Volkswagen ID.1
Volkswagen nuotrauka

Veikimas, akumuliatorius ir nuotolis

Volkswagen atskleidė, kad ID. Every1 koncepcija bus varoma naujai sukurtu 70 kW (95 AG) galios elektros varikliu. Numatomas maksimalus greitis – 130 km/val. ir dėl to šis automobilis tinka tiek važiavimui mieste, tiek retkarčiais kelionei greitkeliu. Numatomas nuvažiuojamas atstumas – bent 250 km, kurio turėtų pakakti kasdienėms kelionėms į darbą ir atgal. Tačiau VW kol kas neatskleidė išsamios informacijos apie akumuliatoriaus dydį ar įkrovimo galimybes.

Skaitykite  Stovėjimas EV įkrovimo vietoje be įkrovimo? Gresia bauda iki 90 €

Techninės specifikacijos

Funkcija
Specifikacija
Jėgos agregatas
Priekiniais ratais varomas elektrinis variklis
Galios išvestis
70 kW (95 ag)
Didžiausias greitis
130 km/h
Diapazonas
Ne mažiau kaip 250 km
Ilgis
3,88 metro
Plotis
1,82 metro
Aukštis
1.49 metro
Bagažinės talpa
305 litrų
Preliminari kaina
Nuo 20 000 €

Ar ID.1 pakeis žaidimą?

„Volkswagen“ ID.1 gali sužlugdyti įperkamų elektromobilių rinką, nes siūlo patrauklų mažos kainos, kompaktiško dydžio ir praktiško nuotolio derinį. Juo siekiama konkuruoti su tokiais biudžetiniais elektriniais modeliais kaip „Dacia Spring“, „Fiat 500e“ ir būsimuoju „Renault 5 EV“.

Kadangi Europos miestai ir toliau siekia kurti nulinės taršos zonas, tokie maži ir efektyvūs elektromobiliai, kaip ID.1, gali tapti svarbiu judumo mieste sprendimu. Tačiau dėl ilgo laukimo iki 2027 m. konkurentai gali įgyti pranašumą anksčiau, nei VW naujasis elektrinis miesto automobilis pasirodys keliuose.

Ar svarstytumėte, ar VW ID.1 būtų jūsų kitas elektromobilis? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!

Žymos: elektromobiliaivolkswagenVolkswagen ID.1
Dalintis10DalintisSiųstiDalintis2
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Geriausi naudoti automobiliai iki 2000 €: ką renkasi lietuviai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.